Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mortenborg
#309505
Hej,

Sony annoncerede i starten af december en ny firmware til bl.a. XG95 baseret på Android TV 9. Den skulle have AirPlay support mv., men det jeg sådan set er mest interesseret i, er at den skulle fikse nogle CEC problemer så TV'et kan slukket korrekt samtidig med mit Apple TV... :D

Er der nogen af jer andre med samme TV som har modtaget opdateringen endnu? Eller er det normalt, at den slags kommer til Danmark så lang tid efter lancering i US?

Med venlig hilsen
Morten
Af Beckham
#309518
Har du tjekket Sony's hjemmeside? De tager ofte MEGET lang tid om at rulle deres opdateringer ud og derfor henter mange dem ned på en USB via hjemmesiden.
Brugeravatar
Af bbplayer
#309534
Det ser desværre ud til at Sony ikke har husket at opdatere deres sidste nyhed på siden, så folk venter stadig på den udrulning i dec. 2019 som Sony skriver om, måske er tiden gået i stå for Sony.

Der er i hvert fald intet udgivet på siden.
Af mortenborg
#309578
Jeg har modtaget dette svar fra Sony support i dag:

--

Tak for din mail.

Det bliver snart udgivet en ny opdateringen, der gør det muligt at anvende AirPlay, men den er desværre ikke udgivet endnu. Jeg kan desværre ikke give en præcis dato for dens udgivelse, men den udkommer inden længe.

Udgivelsen vil du kunne se på vores Sony hjemmeside, hvor du vil kunne holde øje med det.

Derudover vil jeg foreslå dig at tilsætte automatisk opdateringen, det gøres på føglende måde:

HOME - APPS - HJÆLP - AUTOMATISK SOFTWAREOPDATERING.

Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at vende tilbage.
Af Oliver1976
#309775
De har længe lovet andriod 9. Jeg er begyndt at have problemer med Netflix og Prime Video. Når jeg skuer op og ned, så hakker lyden som pokker, samt billedet hakker. Hmm. Træls. ;;)