Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bull
#304533
Rasmus Larsen skrev:For mit vedkommende er Flatpanels-netværket (FlatpanelsDK og FlatpanelsHD) fuld tid plus.

Jeg har aldrig haft et "rigtigt" fuldtidsarbejde. Forinden studerede jeg (på CBS) og arbejdede deltid som sælger i bl.a. Electric City - hvis I husker det.


Mega fed at kunne leve af det.. :)
men i skal alle også have rigtig meget ros for det gode stykke arbejder i laver 8-)
Af sd2100
#304542
Ok, da jeg så overskriften fik jeg associationer til Belzebub og Lucifer og så en god omgang konspirationsteorier. Glad for at det ikke er sådan :-D.
Tak til Rasmus og Torben for et godt stykke arbejde :-).
Af Bull
#304545
sd2100 skrev:Ok, da jeg så overskriften fik jeg associationer til Belzebub og Lucifer og så en god omgang konspirationsteorier. Glad for at det ikke er sådan :-D.
Tak til Rasmus og Torben for et godt stykke arbejde :-).


:D :D :D :D :D :D
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#304574
Årh det er mange år siden. Jeg tror, at det var enten før eller efter jeg stoppede. Jeg erindrer, at Elgiganten opkøbte dem noget tid efter jeg var stoppet.

I øvrigt en sjov tid dengang, hvor der stadig var stort salg i DVD-afspillere og harddiskoptagere. Og billedrør for den sags skyld. Jeg nåede at sælge nogle, efter dagens standarder, ret små fladskærms-tv til vilde priser.
Brugeravatar
Af hans123
#304588
Tror jeg nåede at se hele T2 filmen i jeres demo rum ( Tåstrup )

det var på LD tror jeg og et bagprojektions TV