Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af michael.hansen
#300549
Jeg syntes godt nok det er svært.

Jeg er vild med Samsungs brugerflade og ddres design. vi ser blandet tv, men vil gerne kunne se en fodboldkamp uden at bande over at tv'et ikke kan følge med. Jeg havde et LG før, hvor jeg godt kunne lide deres remote og brugerflade også ( men den er så ændret ).

Jeg har egentlig bare bestilt tv'et og det bliver først leveret onsdag i næste uge. Så jeg har tiden til at afbestille den.

Nu går tanken på om man måske bare skulle købe LG OlED B8 til de 7000.- som man kan få den til.
Af Grandahl
#300550
Den havde uden tvivl været mit valg
Af henrik.yde
#300555
Få nu annuleret det LG, og kom tilbage på sporet igen. De 3 modeller Grandahl anbefaler er der fornuft i. Og særligt når OLED nu er nede i 7000,- kr. Skal det være LED/LCD så vil XF9005 være et godt valg, Sonyen er jo kendt som "bevægelsens mester" når nu du ser meget sport. RU8005 har et lækkert design, og er en hel del bedre end NU7105 som du er vant til. XF9005 kan dog genere noget mere lys + det har også Dolby Vision. Her er en sammenligning af de 3 TV:

https://www.displayspecifications.com/e ... /8ba7c3616
Af michael.hansen
#300556
Den bliver afbestilt, så snart jeg kan ringe derind imorgen.

Tager ned og ser på lg og samsung imorgen.

Når alt kommer til alt, så er jeg fuldt ud tilfreds med den 7105 vi har, på nær når der ses fodbold.

Så skærmen skal bare kunne klare det, uden de store problemer.
Af henrik.yde
#300557
michael.hansen skrev:Den bliver afbestilt, så snart jeg kan ringe derind imorgen.

Tager ned og ser på lg og samsung imorgen.

Når alt kommer til alt, så er jeg fuldt ud tilfreds med den 7105 vi har, på nær når der ses fodbold.

Så skærmen skal bare kunne klare det, uden de store problemer.

Og pas så lige på "gode råd" fra sælgerne, de har nemlig helt deres egen dagsorden.
Af Grandahl
#300567
Ja RU8005 er 100hz