Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gjedde
#299237
Jeg ledere efter et tv jeg kan købe. Efter at have læst adskillige anmeldelser her på siden, er jeg stadig ikke blevet klogere på hvad jeg skal vælge.

Så hvis du skulle have nyt tv du har 20000. Du vil gerne have det bedste for pengene alt mellem 65 til whatever størrelse kan bruges. hvad vil du så vælge?

Det behøver ikke være lige her og nu slut oktober er deadline så hvis der er nogle modeller som koster mere end 20000 men i forudser kommer under prisgrænsen og skal holdes øje med er også okay.
Brugeravatar
Af hans123
#299242
Meget nemt

Find et OLED til dit budget De er alle meget ens i billed kvalitet

Og du får ikke noget bedre

Men du har ikke liste nogle særlige krav så nogle syntes om LG andre SONY
og så er der alle de andre ;-)
Af Gjedde
#299251
Jeg er lige glad med mærke. Det skal bare være godt og pengene værd, det skal ikke være det dyreste medmindre det er der jeg får mest for pengene. forstår du nu? krav ja det er de krav du selv ville sætte eftersom jeg vil høre hvad du ville gå ud at købe. Hvis du havde 20000 til et nyt tv.
Brugeravatar
Af hans123
#299254
Oled

Andet ville jeg ikke købe i dag

Og nu er jeg Panasonic fan. Så valget er nemt for mig.
Af PeterD
#299265
Gjedde skrev:Jeg er lige glad med mærke. Det skal bare være godt og pengene værd, det skal ikke være det dyreste medmindre det er der jeg får mest for pengene. forstår du nu? krav ja det er de krav du selv ville sætte eftersom jeg vil høre hvad du ville gå ud at købe. Hvis du havde 20000 til et nyt tv.
Panasonic eller LG OLED eller Sony LCD.

Længere er den, skåret ind til benet, faktisk ikke..
Af Supergris
#299266
Hvis det først er aktuelt til slut oktober, kan det slet ikke betale sig at kigge på enkelte modeller endnu, da priserne varierer så meget, at det kan ændre sig fra uge til uge...

PeterD, hvorfor udelukker du OLED fra f.eks Philips og Sony?
Af Gjedde
#299272
Supergris skrev:Hvis det først er aktuelt til slut oktober, kan det slet ikke betale sig at kigge på enkelte modeller endnu, da priserne varierer så meget, at det kan ændre sig fra uge til uge...

PeterD, hvorfor udelukker du OLED fra f.eks Philips og Sony?
Nej du misforstår Seneste udkald er slut oktober men det betyder ikke at jeg ikke allerede kan gå ud og købe et i næste uge. Jeg vil bare gerne høre hvad der er godt og hvad man skal gå efter. Det er for at danne mig et lille billed og indtryk. efter som jeg ikke har fået sådan et ved at læse i købs guide eller anmeldeser her på siden.
Af LoveShinyThings
#299342
PeterD skrev:
Gjedde skrev:Jeg er lige glad med mærke. Det skal bare være godt og pengene værd, det skal ikke være det dyreste medmindre det er der jeg får mest for pengene. forstår du nu? krav ja det er de krav du selv ville sætte eftersom jeg vil høre hvad du ville gå ud at købe. Hvis du havde 20000 til et nyt tv.
Panasonic eller LG OLED eller Sony LCD.

Længere er den, skåret ind til benet, faktisk ikke..
Jeg er enig, det her er en god vej at gå
Af George1
#299375
Hvis du vælger Sony LCD kan du med fordel kigge på Samsung Q90, den skal nok komme under kr 20000.