Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dunzaus
#296614
Jeg kunne godt tænke mig at købe et 82-86 tommer tv og sidste års modeller bliver snart udfaset så vil slå til når priserne kommer så langt ned som de kan.

Det skal primært bruges til konsol spil, har allerede et OLED Sony A1 65 tommer, jeg tør ikke rigtig spille på det da det ville blive i mange timer og ikke ønsker burn in..

Jeg har fundet tv i den størrelse der kunne være interessante:

Sony 85XF8596

LG 86UK6500

Samsung - UE82NU8000

Samsung - UE82NU8005

Samsung - QE82Q6FN

Nogle der kan fortælle mig hvilke jeg burde gå efter? Hvor få ms den har er ikke super vigtigt for mig, mest hvor godt billede og billede behandling er. Skal være 4K. Penge er også en faktor, da jeg prøver at vente på at kommer ned på 18.000kr og helst endnu mere ned. Kræver nok at jeg skal gøre det når det er sidste øjeblik eller en evt demo model.
Af PeterD
#296622
Har ikke kendskab til specifikt model i så stor størrelse, men Sonys billedbehandling høster generel gode anmeldelser, mens LG vel har de bedste priser på deres IPS skærme
Af Grandahl
#296626
Sonys billedbehandling bedst, tilbagemeldinger på den XF 85 har dog ikke været særlig gode.. LG og Samsung har bedste imput lag, hvor forsinkelsen på spil er mindst.. Prisen du finder vil nok også have noget at sige..