Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#292767
Dine mails bringer ikke rigtig mere lys over sagen, da du ikke deler butikkens navn og lokation. Hvis vi skal følge op på noget som helst, så sker det via vores pressekontakter, men vi skyder altså ikke med spredehagl og skriver til alle på baggrund af den historie du har skrevet herinde.

Hvis du ligger inde med optagelser fra din kilde, så kan du dele den via digitale medier, så skal vi videregive den samtidigt med en henvendelse til den kæde du mener den kommer fra. Som sagt, så deler jeg ikke dit overdrevne syn på den her sag og slet ikke i en grad hvor vi to skal til at tale i telefon om det.

Kort sagt: Giv os noget som kan bruges til at få officielle udtalelser, ellers tager vi den ikke videre.

Hvis du vil klage over indlæg - som du giver udtryk for i din mail til os - så brug indrapporteringsfunktionen i forum. Den er til for det samme. Deri kan du anmelde de indlæg du føler dig krænket over, og så tager vi dem ét for ét. Igen så vil vi ikke moderere med spredehagl i en tråd på baggrund af dine fortolkninger af hvad “personangreb” er for en størrelse. Og helst vil jeg jo slet ikke moderere i noget.

Tråden får lov at leve endnu, men det er på lånt tid.
#292769
Hvem er du mon som menneske, Simon R?
Jeg vil jo gerne, at du med fakta modbeviser mine links. Så jeg bliver klogere og overbevist. Det ville glæde mig meget. Så hjælp mig.
Det er i bund og grund jo sandheden, som vi alle søger.
Hvad er det som vi senere kan sige: at vi ved?
Ikke kun det, som vi troede eller gættede på. Ikke det vi forsvarede, men ikke vidste.
Psykisk i vor hjerne er det sådan, at det vi ved, med andre ord; menneskelig viden, ligger et niveau over det som vi tror. Derfor er fakta det optimale.
Så kære Simon hjælp med at finde det optimale, så vi alle kan lære og forstå. Både du og jeg. Det koster intet.

Og ikke mindst udvikle både os selv og teknologien sammen i fred og fordragelighed.
Det er jo det vidunderlige og flotte som fx LG jo gør lige nu omkring problemet.
Hvis LG blot afviste og forsvarede, hvad ville der så ske?
Med deres udvikling.?Med deres manglende hjælp overfor kunderne? Svaret er, at så ville de tabe alt.
#292773
bentpetersson skrev:Torben. Ja, luk blot tråden, som sædvanlig. Det er ynkeligt at flatpanels ikke kontakter mig.
Hvis I vil virke som et seriøst forum, så hjælp med at få sandheden frem. Både for min og for jeres skyld.
Ynkeligt er nok mest din falske artikel, dernæst at du vil have sandheden frem, og så begrunder du at dække for dit besøg i en forretning og ekspedienten, med at du ikke vil hænge dem ud? For hvad?
Så sandheden skal frem, og den starter med dig, og du indrømmer du blev lidt for kreativ , eller at du fik formuleret besøget hos en forhandlere lidt mere kreativt end den person egentlig gav udtryk for.
#292776
Bent, kan du dokumentere at du har besøgt det varehus, og talt med en sælger, der udtrykte sig som du beskriver?

Hvordan vi du bevise det i en PB?
Hvordan vil du bevise det over telefonen?

"to helt enkle spørgsmål", tænkte jeg, og lagde armene over kors, og sukkede lidt diskret. Jeg spekulerede over; "hvad mon Bent vil svare på dette". Mine forhåbninger var ikke store, og jeg besluttede mig, for at smutte ud og lave en kop kaffe.
#292777
Tak blot en kop kaffe kære ven. Jeg har 8 minutter og 47 sekunders lydoptagelse i god kvalitet, der blot venter på at blive udbredt på en messengergruppe, som vi forener os i.
Det er endog selve bekræftelsen!
Hvis det kan lade sig gøre.
Ellers må een starte gruppen.
Vil I være med?
#292778
"Ah, kaffen varmede godt i halsen, og nu var humøret igen på vej op. Der er også en dag i morgen"

Mega godt, Bent!
Læg det på youtube.
Gælder mig til at høre det! Du deler bare linket her.
Senest rettet af Pede8000 7. feb 2019, 18:36, rettet i alt 1 gang.
#292780
Pede8000. Jeg kan ikke lægge det ud på YouTube som jeg tidligere har gjort.
Vedkommende risikerer jo så meget. Jeg har givet kildebeskyttelse som jeg også gøre i research af mine bøger. Så meld jer blot til i en lukket gruppe på Messenger. Det er sgu da første gang at vi prøver det sammen. :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8