Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lennon
#285184
dktipe skrev:Så er Sony AF8 65 tommer bestilt i Elgiganten til 16.999 kr til levering næste uge, glæder mig.

Jeg vil gerne have den vægmonteret, kan et beslag i stil med dette anvendes ?

https://www.jemogfix.dk/fladskaermsbesl ... 3/9037836/
Gratulerer med et godt valg til en super pris . Billedmæssigt kommer du op på allerøverste hylde . Ganske få brugere har haft direkte sammenligningsgrundlag mellem LCD highend vs OLED i hjemlige omgivelser. Men brugeren "Mig Selv" havde Sonys absolutte top LCD Z9 før han fik A1 OLED - og han bekendtgjorde i sin tid et klart billed løft i OLEDs favør .
Af dktipe
#285236
Hej igen. Ser at den version som Elgiganten sælger hedder KD65AF8BAE mens f.eks Power kalder den KD65AF8BAEP og andre kun KD65AF8

Nogle som ved som det er samme versioner eller nogle af dem er til det nordiske marked og andre parallel importerede ?

Iøvrigt er det mærkeligt at Pricerunner ikke har Elgiganten og Bilka med i deres oversigt ? Kun Power, Hifiklubben osv, er det pga forskellene i modelnavnene eller noget helt andet ?
Brugeravatar
Af MigSelv
#285237
dktipe skrev:Hej igen. Ser at den version som Elgiganten sælger hedder KD65AF8BAE mens f.eks Power kalder den KD65AF8BAEP og andre kun KD65AF8

Nogle som ved som det er samme versioner eller nogle af dem er til det nordiske marked og andre parallel importerede ?

Iøvrigt er det mærkeligt at Pricerunner ikke har Elgiganten og Bilka med i deres oversigt ? Kun Power, Hifiklubben osv, er det pga forskellene i modelnavnene eller noget helt andet ?
Det er helt samme modeller, Power skriver blot det fulde navn på modellen.
Brugeravatar
Af MigSelv
#285238
lennon skrev:
dktipe skrev:Så er Sony AF8 65 tommer bestilt i Elgiganten til 16.999 kr til levering næste uge, glæder mig.

Jeg vil gerne have den vægmonteret, kan et beslag i stil med dette anvendes ?

https://www.jemogfix.dk/fladskaermsbesl ... 3/9037836/
Gratulerer med et godt valg til en super pris . Billedmæssigt kommer du op på allerøverste hylde . Ganske få brugere har haft direkte sammenligningsgrundlag mellem LCD highend vs OLED i hjemlige omgivelser. Men brugeren "Mig Selv" havde Sonys absolutte top LCD Z9 før han fik A1 OLED - og han bekendtgjorde i sin tid et klart billed løft i OLEDs favør .
Og nyder stadigvæk mit A1, der i alle discipliner overgår ZD9.
Uanset hvor mange zoner et bagbelyst lcd bruger, ser man i direkte sammenligning med et oled, hvor meget “lysforurening” af billedet et lcd bidrager med. Når lysstyring foretages på pixelniveau ( komplet mangel på “lysforurening” ), ser og forstår man, hvad kontrastforholdet betyder for billedet.