Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#301582
Jeg ved ikke, hvorfor du tror et lille TV er vejen frem?
Mon ikke, der er en grund til skærmene bliver større og større?
Hvis du er filmelsker eller gamer, er en stor skærm vejen frem, da oplevelsen simpelthen bliver så meget bedre, og du får flere detaljer med.
Hvis det er til at se TV AVISEN, så er størrelsen ikke så vigtig.

Hvad er grunden til, du endnu ikke har købt ny skærm, som du søgte råd til for et lille år siden, da tråden blev oprettet?

Du skrev dette: "49" eller evt. 43" kan jeg leve med, indtil jeg har råd til noget andet.", hvilket umiddelbart indikerer, du kun ønsker et mindre TV, da det er det, du har råd til.
I den tid, der er gået, siden du oprettede tråden, er TV generelt faldet i pris.
OLED i 55" er blevet mulige kandidater indenfor prisrammen.
TV der falder udenfor standardstørrelsen (55"), vil typisk ikke være billigere, og faktisk være dyrere i nogle tilfælde, så budgettet vil ikke være en gyldig grund til at overveje TV i mindre størrelser end 55"...
#301585
Jeg har ikke købt en ny skærm fordi, når jeg skal bruge flere tusinde kroner, så vil jeg finde det rigtige TV for mig (også størrelsen). Plus er min økonomi ikke god og mit TV virker stadig godt. Pengene går til andre vigtigere ting.

Jeg er ikke gamer og jeg ser Sport primært og alt andet uden de store "præferencer".

Sony har jeg overvejet, men jeg kan vente lidt mere og se om disse "små" OLED kommer på banen. Det bliver i starten af næste år til et nyt TV

Tak for alle indslag og forslag,