6. sep 2018, 14:52
#278012
Så er alt jo godt .. og ingen tordenfluer ?
Så er du klar til weekend
Mvh Michael
Så er du klar til weekend
Mvh Michael
reptilen skrev:Har i dag modtaget mail fra Power om, at jeg vil blive kontaktet af deres fragtfirma indenfor de næste 72 timer med henblik på at den kommer til serviceGodt at se de er blødt lidt op, ellers så send Power et link til denne tråd og anmod om den ansvarshavende i kundeservice er med inde over og jok lidt i det.. evt med Elgiganten og andre producenter som åbenlyst tager ansvar, og spørg råt for usødet' om man på techbasis laver en giga fejl ved at vælge Power som forhandlerkæde iforhold til lignende sager hvor Elgiganten jo tager ansvar for nøjagtig samme problem,(Power har brugt en del energi på at nurse et tillidsfuldt ry, så kunne ændre noget hvis de sort på hvidt kan fornemme at deres nærmest konkurrent faktisk føre en anden praksis)
Så indtil videre er det da positivt. Så må vi se hvad det hele ender med.
reptilen skrev:Holder stadigvæk på, at når tv’et ikke har så meget som en ridse og ingen tegn på slid, så skal det dækkes under reklamationeretten når den jo trods alt er 24 måneder i Danmark. Ellers så kan man jo ikke bruge den til noget.Reklamationen handler jo ikke om vedligehold og stand. Klagen er målrettet på tordenfluer, og du har til opgave at bevise fejlen, tordenfluerne har været der fra dag 1. Det er din ret ifølge 24 måneders reklamationsret.