Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#273396
Jeg har nu hentet mit LG C7, og det er umiddelbart et rigtig lækkert TV! Dog er der en ting, som der irriterer mig HELT SINDSSYGT! Jeg ser Tv2 via YouSee, og det ligner simpelthen lort, når bolden er i luften. Det er ligesom, at det ikke kan følge med? Det hakker lidt i det, og TrueMotion hjælper ikke. Er det fordi, at jeg bruger YouSee's app og Chomecast? Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at der ikke er en "årsag". Mit syv år ældre TV gør det bedre, hvad det angår. Har prøvet at kigge på kalibreringsguiden her fra Flatpanels, men B7 er ikke 1:1 med C7. :frowning:

Ville det hjælpe at købe Apple TV? Eller er der ingen vej uden om, som i det skal komme fra et antennestik eller YouSee boks?
#273421
Det kører også a h til på Waoo via streaming med Chromecast. Men hvorfor købe et LG C 7 og køre det via
YouSee's app ? . Nok et dumt spørgsmål .
#273427
Vel bare via en Udbyder Waoo kører super på fiber via kabel eller Tv Boks . Stofa kører vel også ok ved ikke med YouSee de har mistet rigtig mange kunder på det sidste. De har også haft nogle store brølere med manglende signal - Kan klart sige god for Waoo dog har jeg haft nogle problemer med Fibia s kundeservise som bare ikke er gode. Rent teknisk er Waoo rigtig godt via fiber Både deres Tv og internet er nok noget af det bedste i landet. Deres tv pakker er også blevet bedre meget lig det Stofa og YouSee har.
#273428
janbau - alrighty! Mange tak for svar. Jeg har bedt om Fiber net via Hiper igennem mit arbejde, så det bliver installeret her i start juli.

Bonus spørgsmål. Er der nogen der ved, hvordan man kan pause/play via sin LG fjernbetjening? Mit gamle Samsung TV havde denne funktion, og det er naturligvis smart, hvis man lige skal pause Netflix eller lignende. :-)
#273432
Nej Boxer er heller ikke egnet til sport, næsten ligeså slemt som streaming.

Kan kun opfordrer folk til at klage til både tv2 og yousee, jo flere der klager over den elendige streaming kvalitet, desto større chance for at de øger kvaliteten...