Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#273360
Hej,

Jeg er den heldige indehaver af et Sony XE9005, men er kommet i den situation at Netflix app'en crasher.. konstant! Dvs. Netflix logoet kommer frem kort, hvorefter den enten hopper tilbage til TV, eller viser en fejlmeddelese (kan ikke huske præcis hvad den siger).

Nu har jeg efterhånden prøvet alle de gængse ting, og står som sidste udvej og overvejer at nulstille fjernsynet til fabriks indstillinger, men det vil jeg helst undgå, da det er kalibreret hos Power..

Jeg har prøvet følgende:
- Slet netflix cache
- Slet netflix data
- Afinstallere netflix opdateringer, så den er tilbage til factory versionen

Work around:
Tag strømmen fra fjernsynet, så det slukker helt, herefter virker Netflix i en kort periode.
#273372
Den nemmeste måde at få herligheden genstartet på, er ved at holde tænd/sluk knappen i bund nogle sekunder, hvorefter Android genstarter. Prøv lige det først inden en factory reset.
#273486
Prøvede lige at løbe min egen liste igennem igen og derefter tage strømmen fra fjernsynet. Så nu har Netflix kørt uden problemer hele weekenden.
Men lyder til at det generelt bare er nødvendigt med en genstart engang imellem - tak for hjælpen , og genvejene så jeg slipper for at tage strømmen :)