Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af berniew0w
#271930
Hej,

Jeg er for nyligt flyttet ind i en ny lejlighed, og da stuen er noget større end jeg er vant til, har jeg besluttet mig for at rykke mit gamle 42" Philips ind i soveværelset, og jeg står derfor og mangler et nyt, større tv til stuen.

Det skal primært bruges til at se fodbold, film/serier på Netflix o.l, spille Playstation (f.eks GTA og FIFA).

Jeg leder efter noget 4K, da mit nuværende kører 1080p, og tv'et skal bruges med en PlayStation 4 Pro, som er i stand til at vise 4K billeder.

Jeg har kigget lidt rundt på nettet, men jeg har svært ved at finde noget relevant bud på et godt tv.

Ift. budget kunne jeg godt tænke mig at holde mig omkring 7000,-, hvis det altså overhovedet er muligt - men I er meget velkomne til at gøre mig opmærksom på, hvis det er urealistisk.

Er der nogen, som har lyst til at komme med nogle gode bud til fjernsyn i denne størrelse, som viser et flot billede og som er egnet til at spille spil på?

På forhånd mange tak! :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271931
Du kunne holde øje med vores tilbudsjagt og se om der skulle komme et tilbud på 55” OLED i de næste par uger.
Af Supergris
#271932
Nu går spørgsmålet jo på et 65" TV, så at henvise til et 55", endda i en prisklasse, der ligger over hvad der bliver spurgt til (med mindre, der virkelig kommer et godt tilbud), er vel knap så relevant?

Hvis dit budget skal holde, og du gerne vil have de 65", lader det til dette, er ét af de bedste bud udfra de ønsker, du stiller:

https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... ricerunner

Du får naturligvis ikke det bedste på markedet, men de fleste lader til at være mere end tilfredse.

Hvis du vil et skridt (eller flere) op i kvalitet og gerne vil kunne udnytte "HDR", skal du smide mellem 7 - 10.000 kr. for en 55" og 16.000 - 18.000 kr for en 65".