Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af C.O
#281500
Hej Henrik

Så er det nok kun pos9002 der er ramt. Jeg ved de arbejder på at få det op at køre igen med en ny opdate.

Kan du fortælle mig om undertekst via tekst tv virker på dit 803 ?
For det virker nemlig heller ikke på pos9002 pt !
Brugeravatar
Af C.O
#284773
Er der ikke lige nogen der vil tjekke om de kan få undertekst på dr1 via tekst-tv og så lige skrive hvilken model de har af Oled fra philips !
Af PF
#285378
Jeg har forsøgt at Google det her tv, men jeg kan ikke rigtig finde noget dybdegående om det. Det er ElGiganten som har Philips 65PUS6503 til 4999 kr, men er det et okay tv?
Af jacob.christensen
#285389
PF skrev:Jeg har forsøgt at Google det her tv, men jeg kan ikke rigtig finde noget dybdegående om det. Det er ElGiganten som har Philips 65PUS6503 til 4999 kr, men er det et okay tv?
PF, det er ikke et jeg ville give penge for :)
Dens PPI (Hvor godt den skalere billedet op i 4k) er kun på 900. Så med et 65" og et opscaleret billedet så tror jeg ikke det ender godt.
Plus også det ikke er et AndriodTV, så du skal ikke forvente mange apps eller opdateringer til det
Af henrik.hansen
#285422
C.O skrev:Hej Henrik

Så er det nok kun pos9002 der er ramt. Jeg ved de arbejder på at få det op at køre igen med en ny opdate.

Kan du fortælle mig om undertekst via tekst tv virker på dit 803 ?
For det virker nemlig heller ikke på pos9002 pt !
Hej C. O Tekst-tv underteksterne virker, men efter 2-3 minutter skal man trykke på fjernbetjeningen, så der er også samme issue som på 9002. Underteksterne på HBBTV fungrer uden dette issue
Af elm0e
#285436
Hej.

Jeg har købt et Philips 65" PUS6703 og har siden dag 1 haft 'flickering'. Det er enormt svært at fange på film, men det er lykkedes ok i det vedhæftede klip.

LINK> https://youtu.be/j2tbxLAZwoM

Jeg har købt det i Bilka, hvilket jeg bitterligt har fortrudt, da jeg har haft en reklamation kørende i 1 1/2 måned uden der er kommet noget videre ud af det. Somme tider går der 14 dage inden svar.

Kender folk mon til dette problem, og er der noget jeg kan gøre?
Det skal lige siges, at det har intet med tv-signal at gøre, da problemet opstår på alle hdmi porte også, gaming på ps4 pro, chromecast, Nintendo switch m.m.
Har forsøgt at fjerne forstyrrende elementer således at kun selve tv'et er sluttet til, men uanset hvad bliver problemet ved med at være der.

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh
Af hunden
#285654
Hbbtv.

Er der nogen der har et philips tv hvor hbbtv virker.
På mit virker det ikke på dr men på tyske kannaler.
Brugeravatar
Af C.O
#285674
Har en sag kørede ved Philips om hbbtv.
Det virke pt ikke på Philips Oled tv har de fortalt, men de samarbejder pt med DR for at løse dette.
Hørt sidst fra dem i sidste uge hvor de fortalte at de arbejder på det og håber det er med på næste opdate.
Den skulle så meget gerne komme sidst i denne mdr hvor de har lovet en opdate til andriode.
Af MrRender
#288225
Er der nogen der har opdateret 55POS9002 til den nye Android, og kan fortælle om er blevet forbedret i især SmartTV funktionen?
Brugeravatar
Af C.O
#288228
Den er ikke frigivet til 55pos9002/12 endnu !
Sidste melding fra Philips i mandags, var at der gik ca 14 dage endnu, hvis de ikke støtte på problemer !
Af hunden
#288353
Er der ikke nogen der har fået deres philips tv opgraderet til adriod 8.0 ?
Jeg fik mit 55pus8602 opgraderet i torsdags .