Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#288570
Rasmus Larsen skrev:Men Android TV streamer da ikke Viaplay i 4K? I så fald er det helt nyt.
Altså mit gør? Nu har jeg kun haft mit tv 1 måned så kan da ikke sige om det er nyt men det virker fint hvert fald. Og kvaliteten er væsentligt forbedret over almindelig

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
#288584
Rasmus: hmm. Jeg kan jo selvfølgelig ikke afvise det. Men kvaliteten er altså klart forbedret hvert fald. Jeg ser bare en klart forbedring så gik ud fra det var 4k hvert fald. Er der nogen måder man kan tjekke det på? Så kan jeg holde øje i aften

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Af jramskov
#288586
Til orientering havde jeg kortvarigt min AppleTV 4K tilsluttet mit gamle 1080P TV og der var også en klar forbedring da jeg afspillede deres 4K UHD stream.
Af Beckham
#288590
Lidt sjovt at man egentlig kan fange den på et HD tv. Inden jeg fik mit 4K tv var der bare sort skærm på Viasat UHD.

Men bortset fra det, så giver det vel mening at et nedskaleret 4K signal står skarpt/skarpere. Har hørt nogle sige det samme om Netflix...
#288621
Jep og har jeg før haft men den koster os 600 kr og ikke mulighed for køb og leje af film i 4k. Og så vil jeg gerne have en fjernbetjening til mit tv og ikke bruge min telefon. Selvom jeg intet ejer af Apple. Men lige på medieboks skulle de være førende jo

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Af jramskov
#288624
Det fungerer godt her med ATV 4K - Samsung soundbar - LG C8. Alt ses via ATV og det hele tændes og slukkes via ATV fjernbetjeningen.