Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kennethbrdk
#219124
Rasmus Larsen skrev:Wow. 10.000 kroner er dælme en god pris.

Står folk stadig i kø ude i Glostrup? Det lød som om at køen fortsatte i flere dage efter åbningen.
En skam man bor i den modsatte ende af landet :(
Af kasperth92
#220677
Ville ønske jeg havde 10k liggende til det lg tv.

Kan man forvente at oled tv kommer ned omkring de 10k uden de er på tilbud indenfor den nærmeste fremtid ?
Af Bronto
#220682
Prisen skal nok falde. LG spåede ca 2010 at i 2016 ville produktionsprisen for OLED være på linie med LCD skærme og det skal nu nok passe, måske med et års forsinkelse. Med Powers tilbud, ser vi (iøvrigt side om side i deres tilbudsavis) en forskel på en faktor 2,5 fra OLED til LCD samme størrelse og producent (55LF652V (LED) til 4K og 55EA870V (OLED) til 10K, og et traditinelt UHD LED til samme pris som OLED Full HD (60UF772V). Jeg er sikker på at indenfor de næste 6 måneder vil du se tilsvarende tilbud og indenfor et års tid vil det være normalprisen, hvis ikke hurtigere.
Brugeravatar
Af hans123
#220683
Kunne jeg købe det til 9999.- uden køtilbud så stod det nok her i huset.

Ligeglad med smartTV og andet indbygget gøjl.

En scaler på og alt gennem den så bliver det ikke ringe
Brugeravatar
Af Slettet_8122018
#220686
Bliver spændende at se hvad der sker med LED skærme også prismæssig, når prisen falder markant på OLED skærme, som sigende skulle have bedre billed end LED og når diverse fejl og mangler er fjernet.

Mon så ikke OLED overtager marked hvor LED er nu.

Husk det til 9999,- er uden 4K, og der kommer Black Friday, mon ikke der kommer nogle gode tilbud, da der er næsten 2 mdr. til endnu, nye tilbud på OLED.?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#220700
Da den buede 55" var nede i 9999 ifb. med Power-åbningen i Glostrup nævnte jeg det overfor LG Nordic da jeg mødte dem på IFA. De sagde, at de ikke lige havde bemærket det, men i så fald tabte Power penge på at sælge skærmene.

Det sker jo nok, men lige nu og her tror jeg stadig kostprisen er for høj til at 10.000 bliver det naturlige leje for dem.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 192