Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gromit
#271338
Hermed reserveret 1. stk Sony A1 65"

Besparelsen sat op i mod en AF8 65" går til "lommepenge" på min ferie i Amalfikysten om en måned. :)

Ha´en god weekend.
Af Seba0124
#271346
Er det korrekt forstået, at man i denne weekend så kan fange et LG55 B7 eller C7 til 8000 kr med rabatten regnet med? Eller har jeg misset noget med småt?

Jeg fuldstændig grøn på området, men har tidligere haft kigget på B7, da den generelle konsensus virkede til, at det var et godt TV.

Hvis man kan fange et af de to TV til den nævnte pris, er det så ikke bare at kaste sig ud i det? De har såvidt jeg kan se, ikke været billigere.
Eller findes der måske andre kvalificerede TV i samme størrelse og prisklasse?

PFT
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271347
Er skærmen på tilbud eller ellers markeret som "restsalg" så gælder rabatten ikke. Men nej, det er bare om at slå til. Der er ingen TV i samme prisklasse, som kan hamle op med dem.
Af Seba0124
#271348
Hej Torben,

Tak for svar. Jeg opdagede imellemtiden, at B7 står som 'restsalg' og C7 er annonceret i deres tilbudsavis, hvorfor de 20% formentlig ikke kan udnyttes på lige præcis disse to TV. Det er i hvert fald sådan, jeg forstår det! Pisse træls!
Brugeravatar
Af bbplayer
#271350
Nu er du nok for sent ude men har butikken ikke skiltet med "restsalg" prisen på produktet, så fanger bordet, da de ikke har skrevet specifikke navne og mærker på deres reklame. Så du kunne have været heldig din power ikke havde styr på skilte.
Af JørnNilsson
#271355
bbplayer skrev:Nu er du nok for sent ude men har butikken ikke skiltet med "restsalg" prisen på produktet, så fanger bordet, da de ikke har skrevet specifikke navne og mærker på deres reklame. Så du kunne have været heldig din power ikke havde styr på skilte.
Power i Frederiksberg Centret var fuldstændig ligeglade. Der var slet ikke styr på skiltene hvor bl.a Sony Oled A1 i både 55 og 65 tommer stod til normal pris. Men de nægtede at give 20% efter at have slået dem op på deres internet, hvor de er lidt nedsat og også kontaktede hovedkontoret, da jeg ikke var tilfreds.
Men jeg kunne lige så godt have talt til en dør, da jeg påtalte at det ikke var efter købeloven.
Brugeravatar
Af bbplayer
#271359
Der ville jeg have taget billeder, og lavet et lille interview med mobilen, og bedt dem forklare at de nægter at følge købeloven og at de accepterer en klage til forbrugerklagenævnet fordi de skider på kunderne.

Jeg er sikker på at du kan med de midler godt få en skærm til korrekt pris, for som nævnt i anden tråd, så er det kun de kunder som gør et nummer ud af det, som de bøjer sig for, de andre får de overbevist og så holder de fast på deres holdning til skærm og priser.

Surt er det dog, at der skal så mange kunde klager til før visse butikker retter ind. Man ville næsten mene at deres direktør skulle høre samme historie hvis du fik den båndet :) Jeg tror ikke det er powers vision at være så åbenlyse om fejl de laver.
Af Gromit
#271365
Gromit skrev:Hermed reserveret 1. stk Sony A1 65"

Besparelsen sat op i mod en AF8 65" går til "lommepenge" på min ferie i Amalfikysten om en måned. :)

Ha´en god weekend.
UPDATE:

Det var en nitte hos Power.

Eller rettere sagt, deres Click&Collect finder jeg som et useriøst salgstrick, i det varen ikke var tilgængelig, hvor A1´eren ville kunne blive leveret indenfor en uge til fjorten dage.

Dog tilbød de mig 20% rabat på AF8´eren i stedet, som ligeledes ville kunne blive leveret indenfor en uges tid.

Er sidstnævnte er godt tilbud?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271397
Ja, det er vel OK - 20% er 20% - men hvis du var ude efter udseendet på A1, så ligner de to jo slet ikke hinanden.
  • 1
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 192