Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af henningdalgaard
#270830
Prisen var med moms, og prisen på 15.490 har været deres tilbudspris, eller hemmelige/fejl link pris flere gange, men det lader til de har fået mere styr på det nu, og fået den lukket. Prisen er nu 18490. Billigste pris på nettet er 17.995 så det er i hvert fald en god pris. I kan jo prøve at holde øje med om linket bliver aktiv igen. Der er vistnok tale om dette: http://www.dustinhome.dk/content/tt/?tt ... oled-smart
Tv'et bliver leveret i dag, så det har været god service og hurtig levering. Faktisk hurtigere end de lovede i telefonen.
Brugeravatar
Af bbplayer
#270836
Super, du fik det. Da de har en ringe måling på trustpilot, skal du måske bidrage med et positivt udfald af dette for dustinhome (privat). Det er da helt ok , mener jeg :)
Af henningdalgaard
#270858
Har nu fået pakket tv'et ud. Håber aldrig jeg skal pakke det ned igen. Man er bange for at knække den midt over.
Der er i hvert fald ikke tale om en returvare. Alt var forseglet og plomberet til mindste detalje.
Har lige set lidt 4k hdr på YouTube og lidt star wars og blade runner blu Ray. Fantastisk billede, og er bare så glad for jeg valgte 65 tommer.

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Brugeravatar
Af Vailant
#270859
Ja, man er næsten helt ærgerlig over, at det er de lyse måneder, vi har foran os, så vi bare sidder og venter på det bliver mørkt nok! :D

Sidder også stadig hver aften og nyder billedet på mit Sony A1, som jeg købte for få uger siden. <B
Brugeravatar
Af bbplayer
#270861
henningdalgaard skrev:Har nu fået pakket tv'et ud. Håber aldrig jeg skal pakke det ned igen. Man er bange for at knække den midt over.
Der er i hvert fald ikke tale om en returvare. Alt var forseglet og plomberet til mindste detalje.
Har lige set lidt 4k hdr på YouTube og lidt star wars og blade runner blu Ray. Fantastisk billede, og er bare så glad for jeg valgte 65 tommer.

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Altid godt at høre du er glad for valget, og at det er plomberet og i perfekt stand, er jo bare en del af checket, som du blev opmærksom på, og måske ikke gjorde så meget ud af , hvis andre ikke havde nævnt at problemet kunne ske :)

Tror da også min næste skærm skal være 65 el. 77 , kan dog godt vente til den nuværende er slidt.
Af JHN
#270871
Hej.

Jeg kan ikke huske de præcise start-priser på OLED-TV fra sidste år. Men jeg har kraftigt på fornemmelsen, at 2018 er året, hvor start-priserne på flere 55 tommer store OLED-TV med HDR er på cirka 20.000 kr. Det synes jeg er et kæmpe plus, som viser, at det går den rigtige vej m.h.t. start-priserne på OLED. Det er sgu sejt.

Jeg kunne dog aldrig finde på at købe et OLED TV, hvor start-prisen stadig er den relevante. Som så mange andre vil jeg vente til det er faldet i pris i løbet af året eller til der kommer tilbud.

God weekend.

Kærlig hilsen
Jan Hervig Nielsen
Ejer af et 40 tommer Full HD TV
Af Hbar
#270872
Enig i at de bedste tilbud findes i perioden Black Friday (november) og frem til de udgår i Marts/April. Hvornår det "gode" tilbud kommer er svært at sige, der er ikke andet for en at holde øje med weekend tilbud og tilbudsavisen og have pengene klar til at slå til når man selv føler prisen er rigtig.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#270873
Jeg tror det er 65"-modellen der menes. Den har lige været nede og runde 15.000 kr.

Jeg tror ikke du skal regne med, at der er ret mange gode tilbud tilbage på disse skærme. De nye er begyndt at ramme butikkerne andre steder i verden, så det må synge på sidste vers.
Af bromberg
#270883
Torben Rasmussen skrev:Jeg tror det er 65"-modellen der menes. Den har lige været nede og runde 15.000 kr.

Jeg tror ikke du skal regne med, at der er ret mange gode tilbud tilbage på disse skærme. De nye er begyndt at ramme butikkerne andre steder i verden, så det må synge på sidste vers.
Jeg må holde skarpt øje så - presset er 8 ugers barsel/ferie med Tour de france og VM, bedre anledning får jeg næsten ikke:).
Af Turbomodul
#270937
Kan de nye modeller fra LG og Panasonic og for den sags skyld Sony AF8, mon nå at falde i pris inden VM i fodbold.
Kommer FZ'erne ikke i juni?

Der må komme en kampagne på dem. Glædeligt er det dog at FZ800 65" starter under 30K .

Lad mig høre hvad I mener.
Senest rettet af Turbomodul 24. apr 2018, 13:56, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 192