Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zenne
#14913
Tror du skal adressere dit indlæg til panch og ikke til mig ;-)
Af panch
#14915
Jeg fangede nu meningen ganske udmærket alligevel :p

Og det er naturligvis vigtigt at det er kompetente folk der samler produkterne. I har overbevist mig, jeg kigger videre efter noget andet.
Så er det så spørgsmålet om det skal være Panasonics PV60 plasma, Sharps XD1 LCD, samsungs R72b LCD. Eller måske et helt fjerde?
O_O
Af Kief
#14917
Hvis man ellers kan få den så var mit valg nok faldet på en XD1E eller RA/RD1E..
#14918
... og det var ikke pænt.

Faktisk var det lige så hakket som pa alle andre skærme jeg har set.
Da TDC ikke leverer kabeltv hvor jeg bor, og jeg ikke har Canal Digital, vælger jeg at beholde mit gode gamle tv.

Iøvrigt er de to indbyggede tunere i Alfaview også - analoge!

Dvs. om to-tre år er tunerne forældede, og der skal monteres en grim selector ell. lign. boks ved siden af fjernsynet.....
Hvorfor så købe dyre vægbeslag og sørge for at ledningerne kommer ud fra væggen ???

:-)
/Kim
Af clrawe
#14960
A 666 skrev: Jeg ved af personlig erfaring at nogen af deres skærme bliver samlet højst uprofessionelt og så med det forkerte værktøj.
- Kunne du måske tænke dig at din skærm fik monteret tunere af en teknisk uviden sælger som var godt statisk opladet og skruede tingene i med en magnetisk skruetrækker , nej vel ?
Sådan en er du nok nødt til at fortælle mere om, ellers er du bare med til at starte idiotiske rygter.

Alt for mange fora svømmer i "jeg har hørt..." og "en jeg kender siger at.....".

Forklar......
Brugeravatar
Af A 666
#14965
Hey Clrawe

Nu skrev jeg jo ikke noget med at "jeg har hørt" eller "en jeg kender siger at...." Men, at jeg ved af personlig erfaring...

Jeg har selv været ansat i firmaet. Sagde op pga af flere årsager, nogen af dem har jeg nævnt her.