Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zenne
#14857
Hejsa
Jeg har læst indkøbs guiden samt søgt lidt rundt i forumet, men vælger nu altså alligevel at oprette en tråd omkring dette. Mine forældre skal have nyt fladskærm til stuen.

Størrelse: 40"
Pris: Max 15.000 kr.
Sted: Til stuen
Skal bruges til: TV/DVD

Skal man købe nu eller vente til SEB?

Hvilke tv kan i anbefale. Havde selv kigget på Samsung LE-40M71B, men udfra tidligere tråde, føler jeg ik der er meget ros at sige om dette!

Håber at høre fra jer :-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#14865
Mener du SED?
Jeg ville se nærmere på et Panasonic PV600 TV.
Af zenne
#14866
Hehe yep selvfølgelig SED. Jeg ville jo ikke skuffe de gamle. Så skal jeg anbefale dem at vente? Er lidt i tvivl, så kom gerne med jeres mod/argumenter for at vente på SED :-)

Jeg kigger på den model og vender tilbage!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#14870
Der er jo ikke engang kommet funktionelle prototyper af SED, så du kommer til at vente LÆNGE på sådan en model.
Af zenne
#14880
True.
Den Panasonic model du snakker om. Er den efterhånden ikke en ældre model? Ser indlæg om den tilbage helt fra Juni sidste år? Men den er måske stadig noget af det bedste til den pris?

Hvis man vil forbinde sin bærbar til den, er det så stadig OK kvalitet?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#14884
Ja, det er ikke en model fra i sidste uge. Panasonic lancerer efter sigende en ny model i løbet af i år, men til prisen er PV60 og PV600 nogle gode modeller hvis man ikke vil betale for et Pioneer.

Personligt ville jeg nok samle et par tusinde mere sammen og tage en 427-model fra Pioneer. Kig evt. på recordere.dk og se om de ikke har et fælleskøb på den.
Af zenne
#14896
Oki, nu har jeg da lidt at gå efter :-) Takker! Så må vi se om mine forældre vil give de par tusinde ekstra!
Af zenne
#14909
Forresten. Det med at "logo'er" kan brænde fast på plasma skærme, hvordan ser det ud med sådan noget i øjeblikket? Og på disse 2 skærme specifikt?
Af lasjen4
#14944
Hvis jeg var dig, ville jeg købe en pv60'er som er value FOR money også købe et nyt om nogle år igen! Det hele går så stærkt mht til de flade ! Hvis du køber en pioneer bliver du MEGET glad, men køber du en pv60'er bliver du heller ikke skuffet