Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rostved
#14622
Kender ikke noget til det pågældende TV, men kan fortælle at det er bagprojektion og altså ikke nogen decideret fladskærm (under specs står der 40,8 cm i dybden) :)
Af mollerdrengen
#14624
Ja det havde jeg ikke lige set... de har så heller ikke lige vist billeder at det hvor man kan se det fra siden af og evt se hvor dybt det er
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#14631
Jeg læste en brugers beretning, hvor han var ret begejstret for en af disse Sony bagprojektorer. De er ikke lige så dybe, som før i tiden, men der er stadig en del fyld bagpå, så ja, det kan vist ikke betegnes som en fladskærm :)
Af pcs12
#14651
Jeg har set Sony 50" E2000 modellen og billedet var rigtig flot. Var selv på nippet til at købe det pga.størrelsen, prisen og det flotte billede. Men da jeg opdagede at der sidder en pære der skal skiftes der koster 2500,- synes jeg det blev for dyrt i længden for mig. :(( . Men det kommer nok an på hvor meget Tv du ser om det kan betale sig, for jeg ser temmelig meget Tv. (B .

Pæren skulle kunne holde mellem 4-6000 timer fik jeg at vide. :(( .
Af mollerdrengen
#14669
Hmm tror bare jeg finder et andet så... Nogen som kan anbefale et godt tv i 10.000 kroners klassen gerne 37" eller derover