Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Calle
#14492
Hej fladskærms freaks (B

jeg har længe ville købe et fladskærms tv. men har ikke rigtig kunne finde ud af hvilket det skulle være. Men så faldt jeg over Samsungs m71 serie som jeg syntes så MEEEEGA nice ud. Man kan vel nærmest sige jeg er lidt forelskt i deres design, men gider ikke når der er lorte billede på som i siger. havde faktisk hørt inden at der var godt billede på Samsung tv, men det virker som om i har styr på jeres pis så stoler på jer. Hvad skal jeg så købe. Jeg har et budget på 10000kr +/- det løse.. :p

Krav:
32"
god billedekvalitet.
skal også bruges til lidt ps2 med mates.
flot design.
Gerne digital tuner. ( ikke et must)
Hd ready. (hvorvigtigt er det med Full hd?)

/Calle aka. Carsten Nyborg
Af Calle
#14519
lige et andet spørgesmål.. er n71 modellen også dårlig!? :S
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#14529
Det er essentielt det samme TV bare uden 100 Hz teknologien. Jeg vil anbefale dig at tage ud og se på M71 og bedømme kvaliteten selv. Hvis du kan lide designet, så er der ikke ret mange andre der har noget tilsvarende til samme pris.
Af Calle
#14530
kan du evt anbefale nogle andre tv til de 10k med god billede kvallitet :) designet behøver ikke være samsung look-a-like
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#14534
Vi har allerede en liste over TV vi anbefaler. Du kan kigge lidt i den, men prisen er nok ikke på 10000 kr. med mindre du vil gå op i et 37" plasma TV.
Brugeravatar
Af JonasJohansen
#14539
Hvis du er villig til at smide lidt over 11.000 for et 32", så kan du anskaffe dig det flotte Phillips pf9731 til de penge. Selvom det strengt taget er mere end 10000, så ville jeg personligt ærge mig gul og blå om et par år hvis jeg valgte et væsentligt dårligere tv, bare for at spare 1000 kr.
Af Calle
#14541
hej... jeg er glad for du skriver det.. for skriver jo faktisk 10000 +/- det løse :p
Af Calle
#14546
det tv koster jo ikke 11 men 13 k ;< skal altså lige siges jeg ikke behøver det bedste af det bedste.. vil bare gerne have et godt all-round tv. det må også gerne være billigere hvis det er? kan i ikke anbefale nogle af sharps modeller da jeg også syntes de ser ret Rå ud :p jeg har bare ikke forstand på deres modelnavne og hvad de betyder.

hvad med denne model: http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=307050 er den værd at kigge på`? 8) 8)
Af Kief
#14559
Tror personen der anbefaler Phillips'en snakker tyske priser for der ligger prisen lige rundt de 11k.

Men jeg ville nok gået efter Sharp RA1 eller Samsung N71. Begge kan fåes for 9990.- i Hifiklubben, og det er rigtig lækre tv på hver deres måde.

Mvh

Casper
Brugeravatar
Af JonasJohansen
#14577
I kan bruge diverse søgemaskiner (bl.a. kelkoo, hifipriser og pricerunner) til at finde det sted sælger en given model billigst.