Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Immanuel
#14041
Ville være kanon fedt, hvis folk gad at tage billeder af deres TV i Action, ville være skønt at kunne kigge på billeder, hvordan tvet kan vise film osv.

Ville være rart, hvis i ville skrive hvilket format, i afspiller i,
Hvilket TV det er, og hvilken Model og størrelse selvfølgelig :)
Af trigger
#14042
lyder som en god ide ! :)

min
sharp GD9E 32"
med analog tv signal fra tdc

Billede


Billede


p.s bilederne er taget med min mobi (SE K790i)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#14056
God idé. Det er ikke muligt at uploade billeder direkte til Flatpanels endnu, men gør eventuelt ligesom trigger og brug en tjeneste a la imageshack. Billederne kan naturligvis indsættes her i tråden efterfølgende. I skal blot huske, at have BBKoder aktiveret (der er en checkbox nederst når I skriver indlæg) :)
Af Immanuel
#14060
Rasmus Larsen skrev:God idé. Det er ikke muligt at uploade billeder direkte til Flatpanels endnu, men gør eventuelt ligesom trigger og brug en tjeneste a la imageshack. Billederne kan naturligvis indsættes her i tråden efterfølgende. I skal blot huske, at have BBKoder aktiveret (der er en checkbox nederst når I skriver indlæg) :)
tja så det på et andet forum, og tænkte på det kunne være fedt at se det på det her Forum, så man ikke behøver at gå frem og tilbage!

Grunden til jeg spurgte herinde, er fordi folg er helt vilde med Sharps nye XD1, og håbede på at der var nogle friske mennesker, som kunne vise hvordan den bider tænder :P
Af Immanuel
#14097
Er der ikke nogen med Sharp, som kan tage nogle skud, af deres tv i action?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#14143
Jeg vil her ødelægge hele tråden ved at poste et billede af mit analoge setup der er ca. ligeså fladt som et folkevogsrugbrød...
Billede
Yes, boys and girls - jeg ejer ikke engang selv et fladskærms-TV, så her ser I:
TV: Beovision MX6000
Lyd: Beosound 9000 m. 2 stk. Beolab 8000
DVD: Philips Something via scart (med den billigste fjernbetjening i verden tror jeg)
Surround: Not a chance
Format: Altid 4:3. Man kan godt afdække fjernsynet så det ligner 16:10, men det ser dumt ud ;)

Når min chef beslutter sig for at opgradere min løn med 100% så lover jeg at udskifte TV'et med noget fladt i stedet - jeg har endda en lille alu-klods med et udfræset B&O logo som kan dække for hvad det nu end er for et mærke der måtte være hot på det tidspunkt - Altså når helvede fryser til...
Af zenne
#14954
yakken skrev:Jeg vil her ødelægge hele tråden ved at poste et billede af mit analoge setup der er ca. ligeså fladt som et folkevogsrugbrød...
Haha ;)

Jeg smider mit op senere!
Af Stylophone
#15012
Yakken: Nå, du går mere op i stil, end kvalitet, hva`? ;-)

(Jaja - Ved godt det kan provokere en KÆMPE diskussion, men det var du ment i spas!!) :-)

Og når DET er sagt: Jeg smider lige et billede op, når jeg kommer hjem fra at skal have byttet min LG 37lb1r FOR ANDEN GANG!!!! Nu bliver det nok et af de nye samsung, eller måske et sharp - Vi får se :-)

/HC
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#15067
Hehe, når du kan vise mig en fladskærm der viser TDC kabel-TV bedre end mit MX6000 vil jeg revurdere situationen. Det er ikke sket endnu...

Uden at starte en diskussion om B&O så vil jeg bestemt ikke mene at det er kvaliteten du kan kritisere deres TV for. Det er nok nærmere prisen.
Af vlx
#17563
Jeg er hvis en af de nye sharp ejer

Billede af mit setup, kabler er ikke lige helt på plads endnu men den hænger da på vægen nu.

Billede

Men har følgende setup:
46" xd1e
Xbox med XBMC (køre 1080i over composit kabel :) )
Dreambox (Samler dog mest støv for tiden)
Gamle Pioneer surround forstærker
Eltax højtaler (Overvejer lidt at skift dem ud med Teufel Concept P)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14