Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AndreasThomsen
#1777
Jeg har købt et LG RZ-32LX2R, men har ikke fået det endnu. Jeg kan nå at annullere self, her på falde ræbet. Jeg er nemlig kommet i tanken om der er nok indgange og hvilke der kan modtage HD signal ?

Har nemlig hørt at nogen indgangen ikke kan modtage HD selvom man skulle tro det ? Er der ikke en der vil være rigtig flink at liste mine indgange og hvilke der kan modtage HD og hvilke der ikke kan ?

Gerne fra en god kilde, syns jeg får forskellige oplysninger fra forskellige sider.
Af AndreasThomsen
#1809
Great, ja...så har jeg 3 indgange med HD. DVI, HDMI og Komponent.

Så kan jeg jo også bare bruge min computer som dvd afspiller. Det er næste projekt, at få den til at fungere som det... :) hehe...
Af icewind
#1833
AndreasThomsen skrev:Great, ja...så har jeg 3 indgange med HD. DVI, HDMI og Komponent.

Så kan jeg jo også bare bruge min computer som dvd afspiller. Det er næste projekt, at få den til at fungere som det... :) hehe...
har du fået tv'et?
Af AndreasThomsen
#1837
Nej, det er lige på trapperne tror jeg...seneste tirsdag tror jeg...og måske fredag, hvis jeg er heldig. Det skal lige have lidt tid, det er jo fra tyskland. Og så var der lige problemer med betaling, det forsinkede også lidt :(