Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af benj0219
#11092
Det kan godt være at det er beskrevet mange steder, men jeg syntes ikke at jeg har kunnet finde et tydeligt svar. Så derfor denne tråd.
Jeg har et fint sony crt fjernsyn, som fungere godt, men overvejer alligevel en lcd skærm. Jeg ser langt mest almindeligt tv fra kabeltv. Jeg ved godt at det afhænger af signalet og skærmen, men vil jeg blive skuffet over billedets kvalitet og kan jeg forvente, at få et godt/tilfredsstillende signal med bedre kabel og en antenneforstærker, som de siger i hifiklubben? Hvad siger alle i "normal" brugere som allerede har købt? Skal man tage springet eller vente? Skærmen jeg overvejer er en Sharp 32gd9e fra hifiklubben. Er der nogen der vil kommentere den? Alternativt en LG lb1r? Samsung fravælger jeg grundet design og udbredelse...

På forhånd tak
Brugeravatar
Af azrael
#11094
Sharp'en er klart det bedre tv ift. LG, men jeg tror ikke du p.t. finder noget flad-tv, der slår dit Sony billedrørs-tv ved almindelig tv-kigning. Jeg synes for øvrigt det er rigtigt godt, at du gør dig tanker om dette. Alt for mange lader sig rive med af "flad-tv bølgen" uden blot at skænke en eneste tanke, at de måske får dårligere billede.