Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Morten28
#11074
Hvad er forskellen på Panasonic TH-37PV60E og Panasonic TH-37PV60EH ?

Umiddelbart kan jeg kun se en forskel på priserne - ca 3000 kr

Jeg er meget "tændt" på Panasonic TH-37PV60E som kan fås til en fornuftig pris.

Vi har kabelnet , Amager - er analogt signal godt nok til sådan en skærm ?

Er der noget om forskel på støjniveau Panasonic TH-37PV60E kontra Panasonic TH-42PV60E ?
Af Morten28
#11097
Der må da være nogen som kan svare på mit spørgsmål ??
Brugeravatar
Af azrael
#11098
Såvidt jeg forstår det er eneste forskel på PV60E og PV60EH, at der følger fod med til sidstnævnte. EH-modellen i både 37" og 42" er for øvrigt (efter min mening) ganske billigt hos TapeConnection, der snart også åbner en butik i København. Se evt. selv mere på www.tapeconnection.dk.

Mht. analogt signal, så klarer plasma sig her langt bedre end LCD, men alligevel ikke helt så godt som billedrør (igen efter min mening). Umiddelbart vil jeg sige, at medmindre I har et meget ringe signal, så burde det nok kunne gå an, men overvej evt. en DVB-C løsning (f.eks. Selector hvis TDC leverer jeres signal).

Mht. støjniveau, så antager jeg, at du tænker på blæserne i apparatet. Enkelte siger at blæserne i 37" modellen er lidt mere hørbar end dem i 42" modellen, men ved almindeligt tv-brug skulle de ikke genere.

Håber, at det svarer på dine spørgsmål.
Af Morten28
#11099
Tak for svaret - lige det jeg har brug for.
Interessant at TapeConnection åbner butik i København - har tænkt mig at købe skærmen hos dem - pga deres 14 dages fortrydelsesret og 1 måneds ombytningsret. Det kalder jeg for service !

Ikke ligesom nogle af de andre internetfirmaer som ikke er til at hugge eller stikke i så snart de har modtaget deres penge.

Mht selector , skal man betale en fast "afgift" om året , eller er det bare indkøb af selve boxen ?
Vi har nemlig TDC som udbyder.
Brugeravatar
Af azrael
#11100
Vi har ikke selv TDC som leverandør af tv-signaler, men såvidt jeg kan se skal man købe en Selector boks, og så koster det vist kr. 200 per år i kortgebyr. Så skulle man få alle de typiske ikke-betalingskanaler (medmindre jeg har misforstået noget).

Lige nu har TDC kampagne på Selector. Se priserne her:
http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/pri ... nfls=false

Man kan vist også ret nemt finde brugte Selector bokse via f.eks. www.dba.dk eller www.guloggratis.dk.

Mht. TapeConnection kan du læse mere her:
http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 5&zoneid=5