Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Virgilen
#10800
Jeg har lige købt ovennævnte skærm, men har lidt problemer med indstillingerne... Hvilke indstillinger har i på skærmen for det bedste billede.

Endvidere kommer der noget lys ud af bagbeklædningen som lyser op på væggen. Nogle der har samme problem?
Senest rettet af Virgilen 15. nov 2006, 13:50, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#10812
Nu kan jeg ikke lige umiddelbart huske hvad profilen hedder, men der er en profil, som slår den indbyggede dynamiske kontrast fra, hvilket jeg vil anbefale dig at gøre.

Derudover er det nok også fornuftigt at sænke brightness en smule på skærmen. Jeg har ikke rigtig haft mulighed for at indstille på skærmen, så jeg kan sige så meget konkret.
Af Virgilen
#10820
Rasmus Larsen skrev:Nu kan jeg ikke lige umiddelbart huske hvad profilen hedder, men der er en profil, som slår den indbyggede dynamiske kontrast fra, hvilket jeg vil anbefale dig at gøre.

Derudover er det nok også fornuftigt at sænke brightness en smule på skærmen. Jeg har ikke rigtig haft mulighed for at indstille på skærmen, så jeg kan sige så meget konkret.
Tak for dit svar Rasmus.

Der må da være nogle der har skærmen... Kom nu drenge op på stikkerne :0)
Af HenrikT
#10922
Jeg køre i "FILM" mode og "kølig1" farver, samt strømsparefunktion på "middle". Kontrast 75, brightness 50, farver 50, skarphed 50.

Jeg ønsker et naturligt billede, med fornuftig gengivelse af sort.