Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#10520
Hejsa

Er ret ny på dette område. Har dog besluttet mig for et af ovenstående modeller. Men hvilket? Er der nogen større forskel på dem? Hvilke?

Og har da også fundet ud af at flere og flere køber via en tysk forhandler på nettet. Men hvilken én kan I anbefale? Kunne være lækkert med nogle direkte links.

Håber at få lidt hjælp. Kan ikke vente nemlig.

Mvh

Kenneth
Af Fnuggie
#10528
Hejsa

Det er fint at købe i Tyskland du skal bare lige være opmærksom på om hvilke regler der gælder hvis det mod forventning går i stykker.

Nu ved jeg ikke hvordan Phillips har med det men der kan være foreskel på om du henter skærmen i Tyskland eller får den sendt direkte til dig.

Bare til info. Held og lykke med købet.

Mvh
Tommy
Af happyhansen
#10532
Hejsa

Tak for svar. Har du selv købt i tyskland, hvis ja hvorledes.

Jeg vil lige kontakte Philips inden da.

Findes der nogle gode søgemuligheder på nettet (en samlet portal el. lign)så man kan sammenligne priser i Tyskland?

Mvh

Kenneth
Brugeravatar
Af azrael
#10534
www.idealo.de er meget brugt. Desuden har Philips en "verdensgaranti", der sikrer dig i mindst ét år ligegyldigt hvor i verdenen du befinder dig.
Af Fnuggie
#10535
Jeg sidder med reperation af Fladskærm til dagligt men ikke lige med phillips.

International garanti er også ok. Men tit kommer men selv til at betale for transporten til værkstedet og tilbage igen, men jeg ved stadig ikke om hvordan phillips ser på det, da jeg ikke kender deres regler. Men mange af de andre mærker kan jeg hjælpe med.