Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#10393
Min ekskæreste flyttede for kort tid siden og stod i samme forbindelse og skulle bruge et nyt Tv. Hun ville ikke betale store summer for et Tv, primært fordi hendes krav er meget begrænsede.

Hun valgte et Prosonic i 23 tommer, som svarer nogenlunde til det du linker til her. Efter jeg selv har set det, så vil jeg bestemt sige, at det skal vælges ud fra forventningen om, at Tv'et rent billedmæssigt ikke er specielt godt.

Men ellers så forsøg dig da med en tur forbi Føtex. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om de har tilsluttet det, men det kan man trods alt håbe. Ellers kan et af Enuvias Tv måske være interessante, når vi snakker denne ende af prisskalaen. Se mere her: http://shop.enuvia.eu/group.asp?group=1&sub=1
Brugeravatar
Af klh
#10396
Min mor har købt et sådanne TV i forbindelse med en flytning også.

Vi har et LG 26", og dette Prosonic, og Prosonic'et røg ind i stuen midlertidigt istedet for LG'et indtil elgiganten får vores Philips hjem.

Og jeg vil sige, at man ikke skal gå efter billedkvaliteten på hverken LG eller Prosonic'et, men der er nogle gode features i dette Prosonic som jeg helt klart ville købe det for.

Ved ikke om det er helt samme model som vores, men når det er et Føtex-tilbud og vores er fra Føtex vælger jeg at tro dette (er ikke hjemme ved TV'et nu, så jeg kan tjekke...).
Det har jo bland andet Picture-in-Picture - med to tunere - og så er billedkvaliteten efter min mening god nok til dem der ikke er så kræsne efter at få creme de la creme.

TV'et understøtter ikke 1:1 pixelmapping hvis man vil tilslutte computer til det, men ja, som sagt så vil jeg mene det er et okay TV til pengene.

Fjernbetjæningen til TV'et er også god og ligger godt i hånden - dog er den lidt poppet med nogle lyseffekter når man trykker på tasterne. Jeg vil dog mene det er blær!