Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#10141
Hej med jer

Jeg har snart ledt overalt efter et LCD TV med DVB-T til vores soveværelse, men uden det store held. Jeg ved at jeg blot kan købe en ekstern DVB-Tuner men jeg ønsker ikke at have 2 fjernetjeninger. Jeg har forsøgt at finde en Ekstern DVB-T med VGA udgang til brug sammen med en almindelig LCD monitor, men uden held :-(

Håber at det måske findes alligevel.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#10157
Her er de skærme jeg kunne finde på hifipriser.dk: http://www.hifipriser.dk/Products/Listproducts.asp?Sort=Price&Gallery=

Hvad med den 20 tommer Sony, har du kigget nærmere på den? Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed om det er en dansk version de sælger derinde, som fungerer med vores undertekster, men det minder da om noget af det du søger efter.

Lige et hurtigt sprøgsmål: Hvilken type tv modtagelse benytter I jer af i hjemmet?
Af CarstenLM
#10210
...men jeg glemte at sige at jeg leder efter billige LCD TV i stil med de 20" man kan få med analog tuner og endda DVD afspiller indbygget, de koster omkring 3000,-. Det jeg ikke helt forstår er at de "billige" mærker så som Medion, Denver og Prosonic osv. ikke er på banen med små LCD med DVBt indbygget for det burde da sagtens kunne laves til priser der minder om ovenstående. En ren 19" eller 20" monitor kan købes for 1600,- og en DVBt tuner kan købes for helt ned til 300,- så det er da ikke fordi det er dyre ting... (og ros til Sony fordi de er fremme i skoene med DVBt)

Ps. det er til gændgæld første gang jeg har set et CRT TV med DVBt indbygget. (og ros til Sony fordi de er frmme i skoene med DVBt)