Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mod
#9710
Hejsa..

Jeg har aldrig i mit liv ejet et fladskærms tv, men da jeg snart skal have min egen lejlighed vil jeg gerne have et fladskærms tv inde i min stue, men jeg har simpelthen ingen ide om hvad jeg skal kigge efter.

Jeg leder efter en fladskærm med godt billed kvalitet på en 30+ tommer men har som sagt ingen ide om hvad det er jeg skal kigge efter. prisen må max bevæge sig op i de 15K

Er der nogle der kan anbefalde et godt mærke (har selv hørt gode ting om samsung) som jeg skal kigge nærmere på, eller hvad det er jeg konkret skal være mest opmærksom på ved køb af en ny fladskærm

Jeg håber at der sidder nogle eksperter derhjemme og kan hjælpe mig lidt, da jeg ikke føler at personerne i forretningerne er pålidelige

På forhånd tak

P.S Jeg har kigget lidt på denne model http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI ... 22511#bids

Hvis nogle kender mærket eller har anden information, vær venlig at skrive det i dette opslag..
Brugeravatar
Af azrael
#9726
Kig et andet sted. Af god kvalitet til lav pris kan nævnes Toshiba 32WL66Z som kan fås til ca. 8.000 kroner. Hvis det ellers skal være LCD ville jeg stærkt overveje Philips 32PF9731D, som netop kan fås som (ny) fælleskøb på Recordere.dk til 14.999.

Alternativt er der Panasonic 37PV60E plasma til ca. 12.000 hos TapeConnection, men påregn ca. 1.000 ekstra til enten vægbeslag eller sokkel.