Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#226657
Hjørring antenneselskab med 20.000 kunder, som gik fra stofa over til Yousee har nu fået en løsning, nemlig at anvende netværksid 108 indtil videre og uden at TV kanaler i 143 MHZ blev slettet.

https://www.facebook.com/hjantenne/phot ... =3&theater

Jeg har nu efterlyst en løsning for alle andre Yousee kunder, som vi har spurgt om igen og igen.

Jeg vil vende tilbage, når der forhåbentlig kommer en løsning
#226689
micmex skrev:Mich61...

Det lyder godt, hvis en yousee antenneforening kan fikse problemet med mini-preview i EPG, så burde vi andres antenneforeninger jo også kunne gøre det.

Ja, ellers må nogen af dem, der bor i store foreninger presse på hos bestyrelsen
#226787
Yousee har svaret, og det er godt nok skuffende:

"Hej

Tak for din mail.

Vi ser bestemt på mulighederne for at lave samme ændring og tester på det, men jeg kan ikke sige hvornår eller om det vil komme på vores normale eller bland selv netværks ID.

Venlig hilsen"
#227286
martinaabo skrev:Er der nogen der har haft held til at få billede i EPG'en, med et Panasonic CXC725 og Yousee i København?
For at få det til at virker på Panasonic tv, er man nødt til at nulstille sit tv ,eller under første opstart, vælge anden udbyder end YouSee og så manuelt taste YouSee's informationer ind.

Gør man dette, så skal man dog være opmærksom på, at visse lokal regionskanaler kan ligge på andre kanalpladser f.eks LorryHD i hovedstaden.
#229965
Hey folkens ;)

Jeg har købt mig et LG 55eg910v smart tv, og har haft glæde af denne tråd for at få mit preview i EPG til at virke.

men... nu da jeg har det fjernsyn har jeg købt en C?-Modul til mit yousee kort og bruger derfor ikke længere deres boks, og jeg ved ikke om det er det der driller, men jeg har problemer med at når jeg laver en liste i chansort og sletter alt på frekvens 143, og kopierer kanallisten ind på tv´et, så tilføjer det selv en masse kanalaer, blandt andet en der hedder SAGEM_DOWNLOAD og en masse canal+ kanaler som jeg ikke har.

Det har virket, men jeg kan simpelthen ikke få den til det igen. Nogen der ved hvad det kan skyldes at den gør sådan?
Jeg har prøvet at resette til fabriks indstillinger og lade være med at indstille kanalsøgning, og så kopiere dem ind, men uden held :/

Håber der er nogen der kan hjælpe ;)
#238613
Hej,

Jeg har lige idag købt et LG OLED B6V, som vist nok falder inde under denne tråd-kategori :-)

Jeg har skiftet TV af to grunde. Den første var fordi det gamle efter 9 år skulle skiftes og for at blive fri for YouSee og deres skod-boks som laver en masse fejl (den nye!!) og så læser jeg at man ikke kan få "preview" på YouSee på sit nye TV.

Jeg har også problemer med kablet at se YouSee fra iPad som de også bøvler med. YouSee bøvler med alt muligt efterhånden og er SÅ træls at være bundet af via sin antenneforening.

Nå, men hvad er det I siger jeg skal gøre ofr at få preview og lyd på heroppe i Nordjylland?
#239398
Jeg fik kun EPG'en til kortvarigt at virke på nogle enkelte kanaler.
Kan ikke huske præcist hvilke, men hvis jeg fx så DR1 (muligvis et forkert eksempel) og åbnede EPG, så viste den minibillede, men hvis jeg så TV2 og åbnede guiden, så fungerede minibilledet ikke.

Det er godt nok træls, at det skal være så besværligt.
#240272
Torben Rasmussen skrev:Er du sikker på, at det ikke skete hvis du åbnede, lukkede og igen åbnede EPG. Det virkede nemlig på JU-serien fandt jeg ud af.
Beklager sent svar.
Ja, det havde ikke noget med at åbne og lukke.

Jeg har nu fået det til at virke ¨på mit LG TV.
Jeg håber, at det holder og at TV'et ikke henter nye kanaler ind.

Jeg brugte chansort, som omtalt tidligere i tråden.
Jeg startede med en tom sortere liste og flyttede så kun de kanaler over, som jeg har ifølge Mit YouSee (jeg har fuldpakken).

Til sidst da jeg gemte filen, spurgte den, hvad der skulle ske med de kanaler, som ikke var med blandt de sorterede kanaler. Hertil svarede jeg, at de skulle slettes, så jeg kun havde de kanaler, som jeg var sikker på, at jeg skulle have.

Bemærk, at den måde, som jeg har sorteret og fjernet kanaler på, har betydet at kanalplaceringerne har ændret sig.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8