Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#42518
Det skal sidde i Common Interface slottet i TVet. Det er bare et almindeligt CA modul, ligesom andre digitale dekodere. I dette modul skal der så sidde et dekoderkort fra den udbyder du nu end har.
Af JLA_DK
#42541
Tak for hjælpen allesammen.

Var i Elgiganten idag og se det PZ85 og bestilte det sidste de havde på lager i denne omgang O_O Desværre får de det først hjem d. 22 !:(


Sælgeren havde en forklaring om at de måske ikke fik flere hjem fordi Panasonic Danmark ikke vil sælge dem flere fordi de sælger dem for billigt. Men det kan selvfølgelig være salgsgas for at få handlen i hus...
Af midway
#42554
JLA_DK skrev:Tak for hjælpen allesammen.


Sælgeren havde en forklaring om at de måske ikke fik flere hjem fordi Panasonic Danmark ikke vil sælge dem flere fordi de sælger dem for billigt. Men det kan selvfølgelig være salgsgas for at få handlen i hus...
men det er hørt før og er meget sandsynligt :)
Af JLA_DK
#43269
En lille update.

Så oprandt dagen endelig hvor jeg kunne hente mit fjernsyn. Det fylder godt nok godt til i en alm. familiebil :p

Men det kom hjem og blev sat til og nøøj hvor er det et lækkert fjernsyn. Lækkert design og et rigtig godt billede. Godt nok kører det ved meget moderate indstillinger i den første tid, men alligevel et godt billede.

Så tak til alle for hjælpen til at vælge dette geniale fjernsyn :)

Lige et lille spørgsmål. Har læst flere steder at der skal køre med lavt blus på farver og lysstyrke de første 100 timer. Er det virkeligt nødvendigt? 100 timer er mange dage hvis man kun bruger det 3-4 timer om dagen...
Af Ponduus
#43277
Da jeg fik mit PX80 brugte jeg de indstillinger Rasmus skrev i sin anmeldelse. Ellers passede jeg bare på diverse statiske elementer som bliver vidst :) Forskellige tv-logoer, sorte bjælker osv :)

Det er sikkert møg forkert:p Men det har ikke givet hverken rentention eller burn-in ;)
Af zyckelmaster
#43286
Ponduus skrev:Da jeg fik mit PX80 brugte jeg de indstillinger Rasmus skrev i sin anmeldelse. Ellers passede jeg bare på diverse statiske elementer som bliver vidst :) Forskellige tv-logoer, sorte bjælker osv :)

Det er sikkert møg forkert:p Men det har ikke givet hverken rentention eller burn-in ;)
Nej, det er overhovedet ikke forkert. Panasonics nye serie af plasmaskærme, er så resistent overfor retention/burn-in, at det ikke burde give problemer (hvis man er i tvivl, så skift kanal med et par timers mellemrum, så der sker et skifte i logo), så jeg kan også kun anbefale at tage udgangspunkt i Ramus' anbefalinger.