Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Valkor
#7332
Jeg har bruge for lidt hjælp til at finde mit ny lcd tv, jeg har ikke en helt store erfaring indenfor dette felt og vil sætte stor pris på alt den hjælp jeg kan få.
Min pris budget ligger cirka på 8500kr og jeg skal primært bruge skærmen til fjersyn og det mediecenter jeg er igang med at bygge. Derfor er det vigtig at tv'et har dvi indgang.

Jeg har kigget på disse to

Zview 32" High-Definition som bliver solgt på zepto hjemmeside
(jeg ved ikke om det er en god ide at købe fra et firma som primært laver bærbar computer??)

HUGOSON 3221 LCD TV fra hifiklubben

På forhånd tak for hjælpen
Af Kief
#7333
Valkor skrev:Jeg har bruge for lidt hjælp til at finde mit ny lcd tv, jeg har ikke en helt store erfaring indenfor dette felt og vil sætte stor pris på alt den hjælp jeg kan få.
Min pris budget ligger cirka på 8500kr og jeg skal primært bruge skærmen til fjersyn og det mediecenter jeg er igang med at bygge. Derfor er det vigtig at tv'et har dvi indgang.

Jeg har kigget på disse to

Zview 32" High-Definition som bliver solgt på zepto hjemmeside
(jeg ved ikke om det er en god ide at købe fra et firma som primært laver bærbar computer??)

HUGOSON 3221 LCD TV fra hifiklubben

På forhånd tak for hjælpen
Der er ingen tvivl om at det tv du har brug for - for en pris til 8500 - er en Toshiba som er på fælleskøb på www.recordere.dk - dog vil jeg råde dig til at vente en uges tid. De fleste får deres Toshiba i den kommende uge, og der har været tvivl om hvordan den fungerer sammen med en pc, så hvis den kommer til at fungere med pc - så er helt klart det rigtige valg.

Umiddelbart ville jeg ikke mente at de skærme der er på markedet til 8500 er værd at købe. Hvis du har mulighed kan man finde nogle ok samsung skærme til omkring 10k...

Casper