Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tanni_o
#163440
Jeg har brug for hjælp! Jeg har installeret Netflix og Vudu på min PS3 uden nogen problemer og har set film på dem begge i går aftes men i dag kan jeg ikke åbne hverken den ene eller den anden, da de ikke kan oprette forbindelse til nettet?! Jeg bruger unblockus og der er fuld forbindelse til nettet så fatter ikke hvorfor det ikke virker lige pludselig?! Nogen ideer?
Af tanni_o
#163453
Hejsa,
Det var nummer to løsning som du havde skrevet med Unblockus (tekniske problemer), så det lader til at være fixet nu hvilket er super! Tak for hjælpen:-)
Af Chaui
#163456
Køber du Vudu Gift cards over Ebay til at leje film med ? eller har de lavet så man kan bruge sit Danske visakort ?

Netflix fungere dog uden problemer. Bare vudu der ikke accepterede andre betalingskort end amerikanske.
Af tanni_o
#163461
Hov det ved jeg faktisk ikke, da jeg endnu ikke har indtastet mine kortoplysninger men kun brugt de 6 dollars man får gratis når man opretter sig. Jeg har dog lige forsøgt at starte både netflix og vudu op og nu virker de ikke igen?! Jeg fatter ikke hvad der sker!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#163463
Hvilken router har du? Jeg har oplevet, at der kan være problemer med at indtaste DNS-oplysningerne fra Unblock-US direkte i routeren, hvis routeren løbende henter ny IP.

Prøv i stedet at slette DNS-oplysningerne fra Unblock-US i routeren og tast dem ind på din PS3.
Af tanni_o
#163496
Jeg har allerede ændret dns numrene på ps3'en så det er ikke problemet men jeg var inde på unblock us igen og aktiverede endnu en gang min konto, og det virkede bagefter så nu må vi se hvor længe det holder denne gang!
Forresten lader det til at man kan bruge sit danske visa på vudu, det brokkede sig i hvertfald ikke:-)
Af lgowner
#163514
tanni_o skrev:Forresten lader det til at man kan bruge sit danske visa på vudu, det brokkede sig i hvertfald ikke:-)
du kan da ikke vælge Danmark når du indtaster kort oplysninger?
så vælger du en usa adresse med dit kort? det er helt ærligt bedrageri i USA, så du skal måske lige vælge næste rejse udenom USA næste år :)