Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#352215
Jeg har i dag Allente/Viasat den store pakke, som jeg modtager via parabol.

Jeg har Waoo fibernet så jeg tænker på at skifte til Waoo TV den store pakke, som indholdsmæssigt svaret til Allente pakken, men er billigere.

Er billedkvaliteten tilsvarende, bedre eller dårligere på Waoo via deres boks end på parabolløsningen med boks, eller er der andre forhold jeg bør være opmærksom på.

Takker for alle input
#352237
Man får den højeste billedkvalitet på satelit - så at hoppe fra det og over på en fiberboks, er nok noget af et kvalitetsmæssigt chok. Med mindre at man har et lille fjernsyn og/eller ikke går så meget op i billedkvalitet, men bare skal have et skud nyheder hver aften.
#352245
Hvis du har Allente parabol tv, har du formentlig også adgang til streaming via Allente. Det svarer nok i runde tal til streaming via Waoo. Så prøv eventuelt det.
#352248
takker for input, det er ikke waoo streaming men waoo tv via fibernet jeg overvejede, de to har vel næppe samme kvalitet...
Anyway fik jeg et tilbud fra Allente, så jeg beholder min parabol løsning et stykke tid endnu.
#352257
Jeg har haft waoo fibernet og deres 4k boks i 3 år nu, og har været meget tilfreds med billedet kvalitet og boksen, den har kun skulle genstartes Ca en gang om året. Og deres fibernet virker bare rigtig stabilt.
jeg har boksen kablet og kan ikke anbefale trådløs. Det er for ustabilt
der er kommet en ny android boks fra waoo som er den nye kunder får og den har jeg ingen erfaring med.