Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#278829
Efter at have forsøgt med lidt forskellige udbydere er jeg pr 1/10 tilbage hos yousee og tænker at tage en bland selv løsning.

Den yousee boks man idag kan leje er anderledes end den jeg havde dengang jeg var yousee kunde.
Skal jeg stadig have antennekabel i den yousee boks eller klares det via internet?
Af bromberg
#278839
Hvis man har bland selv og eks hbo, vil jeg så kunne logge på hbo appen på atv eller er det kun via yousee appen?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#278857
Der skal stadig antennekabel i boksen. Hvis du køre ren WiFi så kan app'en til Apple TV eller Android TV måske være en løsning?

Mht. HBO så skal det ses igennem YouSees app, da indholdet integreres i selve kataloget fremfor en app med login. Eller sådan var det i hvert fald da de lancerede det - jeg tror dog ikke, at det har ændret sig sidenhen.
Af bromberg
#278862
Rasmus Larsen skrev:Der skal stadig antennekabel i boksen. Hvis du køre ren WiFi så kan app'en til Apple TV eller Android TV måske være en løsning?

Mht. HBO så skal det ses igennem YouSees app, da indholdet integreres i selve kataloget fremfor en app med login. Eller sådan var det i hvert fald da de lancerede det - jeg tror dog ikke, at det har ændret sig sidenhen.
Ok ok, så må jeg have fikset mit antenne kabel igen.
Så ellers frem til yousees atv app og den går da i det daglige men fodbold er noget bras med appen, så der skal antennesignal på
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#278864
Ja, den billedfrekvens de sender med er for lav til at man for alvor kan se fodbold via app'en. Jeg har også pint mig igennem nogle kampe, men det er simpelthen ikke ærgelsen værd.