21. nov 2011, 22:14
#153154
Hej Alle
Jeg har netop haft flg. mailudveksling med Yousee:
Hej
Jeg bor på Finderupvej 9.2.1 og har bredbånd og kabeltv fra jer. Jeg har en stikdåse til kabeltv i stuen og i soveværelset. Jeg har ingen problemer med stikket i stuen hvor alt virker som det skal. Stikket i soveværelset har jeg derimod store problemer med. Jeg kan kun finde kanaler ved at søge med indstillingen "luft", men også her kan jeg kun se gratis kanalerne. Jeg har talt med en antennemand som påstod at I hurtigt kunne se om der var noget galt med stikket i soveværelset.
Jeg håber det giver mening for jer.
Hilsen Thomas
Fik så flg. svar tilbage:
Hej Thomas.
Tak for din mail ang. dit TV-stik.
Desværre, så kan vi ikke fjernmåle på dit signal herfra. Jeg kan dog fortælle dig at som regel, så er det os der har installeret stikket i stuen. Hvorimod stikket i soveværelset egentlig ikke er til Kabel TV, men tilsluttet måske til tag-antennen og det er derfor du kun får luftsignalerne?
Vi kan godt sende en tekniker ud til dig, såfremt du skulle ønske dette, dog vil det højest sandsynlig mod regning da vores service kun gælder til og med første stik i lejligheden.
Vil det sige at det kan lade sig gøre at "lave" det kabel som går til tagantennen om til at vise de kanaler jeg har betalt for.
Hvad er alternativet i denne sag? For jeg ønsker under ingen omstændigheder at have trukket et kabel fra stuen til soveværelset - da dette vil være et stort rod.
Jeg håber meget der er nogen der kan hjælpe.
Jeg har netop haft flg. mailudveksling med Yousee:
Hej
Jeg bor på Finderupvej 9.2.1 og har bredbånd og kabeltv fra jer. Jeg har en stikdåse til kabeltv i stuen og i soveværelset. Jeg har ingen problemer med stikket i stuen hvor alt virker som det skal. Stikket i soveværelset har jeg derimod store problemer med. Jeg kan kun finde kanaler ved at søge med indstillingen "luft", men også her kan jeg kun se gratis kanalerne. Jeg har talt med en antennemand som påstod at I hurtigt kunne se om der var noget galt med stikket i soveværelset.
Jeg håber det giver mening for jer.
Hilsen Thomas
Fik så flg. svar tilbage:
Hej Thomas.
Tak for din mail ang. dit TV-stik.
Desværre, så kan vi ikke fjernmåle på dit signal herfra. Jeg kan dog fortælle dig at som regel, så er det os der har installeret stikket i stuen. Hvorimod stikket i soveværelset egentlig ikke er til Kabel TV, men tilsluttet måske til tag-antennen og det er derfor du kun får luftsignalerne?
Vi kan godt sende en tekniker ud til dig, såfremt du skulle ønske dette, dog vil det højest sandsynlig mod regning da vores service kun gælder til og med første stik i lejligheden.
Vil det sige at det kan lade sig gøre at "lave" det kabel som går til tagantennen om til at vise de kanaler jeg har betalt for.
Hvad er alternativet i denne sag? For jeg ønsker under ingen omstændigheder at have trukket et kabel fra stuen til soveværelset - da dette vil være et stort rod.
Jeg håber meget der er nogen der kan hjælpe.