Til snak, tips og diskussion om kalibrering af TV og monitors.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dkjærgaard
#46505
Hejsa,

Er der nogle der har været igang med noget fantastisk værktøj der kan sige hvordan deres indstillinger er på w4500'eren. Det kunne været rart at få de "rigtige" farver på skærmen. =)

Tak.

-D Kjærgaard
Af Salek
#48850
Hej, jeg kigger lige med her. Har selv prøvet at søge efter indstillinger til tv´et men har ikke kunne finde nogle.
Det eneste jeg kan hjælpe dig med, er at du kan hente nogle ISO´er til at tjekke om dit tv har pixel fejl eller ikke. http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 1&zoneid=3

Men hvis nogen kan hjælpe med indstillinger til farver, så er jeg klar til at få hjælp også !
Af SurfBoy
#48854
dkjærgaard skrev:Hejsa,

Er der nogle der har været igang med noget fantastisk værktøj der kan sige hvordan deres indstillinger er på w4500'eren. Det kunne været rart at få de "rigtige" farver på skærmen. =)

Tak.

-D Kjærgaard
Jeg ved ikke om det kan bruges til noget ovehovedet og hvor meget det relaterer til det du ønsker , men , da jeg for nyligt var til åbent-hus/Sony-dag i en Fona-forretning lagde jeg mærke til at der lå nogle DVD'er på et bord som FONA solgte til folk der havde købt Fladskærms-fjernsyn. Ifølge hvad der stod på DVD'en skulle den kunne hjælpe folk med at indstille deres nye Fladskærms-TV så at de fik mest glæde og fornøjelse af det.
Jeg kan desværre ikke huske hvad DVD'en hed , men den lå i TV-afdelingen og ikke i DVD-afdelingen.
Jeg ved ikke om det kan bruges til noget - men nu har jeg ihvertfald videregivet det til dig.

M.v.h.

SurfBoy