Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kamanski
#46445
Toshiba 42XV505D. 42" tommer Full HD fladskærms LCD-TV til salg. Under 2 måneder gammel. Næsten ubrugt: Fjernsynet er blevet brugt i omkring 6-8 timer.

Modellen er en Toshiba 42XV505D. 42 tommer og er Full HD (1080p).

Billede

TV'et har en kontrast på 25.000:1 og desuden har TVet et fantastisk flot design.

TV'et er et af Toshiba's nyere og bedre modeller. Med tonsvis af funktioner og brug af Toshiba 4G Pixel Processing Technology, som giver fantastisk flotte billeder.

TV'et er blevet testet men en DVD afspiller og HD film fra en Blu-ray afspiller (ved 1080p/24p). Begge test resulterede i fantastisk flotte billeder. TV'et understøtter også 24p, så filmene bliver afspillet i præcist den samme hastighed som de blev filmet i.

Salgsprisen er 7000 kr. og kan afhentes i original embalage. Fjernbetjening, TV stand, Manualer er inkluderet. Kviteringen medfølger også, hvis ønsket.

Ved køb skal TV'et afhentes. Jeg bor I København NV.


Grunden til at sælger det relativt nye TV er, at jeg simpelhen vil invistere i et større plasma sæt.

Hilsen Kamanski
Senest rettet af kamanski 17. okt 2008, 13:09, rettet i alt 1 gang.
Af sakird
#46681
Jeg vil lige høre om du har tegnet en extra forsikring, og evt komme og kigge men prisen er lidt højt jeg tænker kr.6000
Af kamanski
#46684
Nej, det er desværre ingen forsikring på den, andet end den 2 års reklamationsret der fulgte med.

Angående prisen, så kan det selvføgelig godt aftales. Jeg er villig til at gå på kompromi og dermed sige 6500 kr. hvis du er interesseret :)

Skriv til min mail: [email protected] eller ring til min mobil: 51424057, hvis du skulle være interesseret. Du er også meget velkommen til komme forbi og kikke på den. Du kan bare skriv eller ringe hvis du har yderligere spørgsmål.
Af sakird
#46754
Jeg har fundet desvære et andet.