Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cannavaro
#44388
Hvis man skulle sælge dette Tv, hvor meget ville i så vurdere dette tv til? Ummidelbart er billigste pris i Dk 15000 Kr..

Et halvt år gammelt, og i perfekt stand.. Købt i en Dansk butik, dvs. dansk vare ingen parallelimport. Original kvittering kan fremvises. Opdateret med nyeste firmware.

Evt nogle interesserede? Min bror skal have udskiftet Tv'et til Den nye Aurea..
Af nihil
#44391
Jeg er da interesseret ... Hvor stort er det??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#44397
En størrelse på TVet ville nok hjælpe en hel del på det ;)

Umiddelbart ville jeg mene at du kunne få 5-6000 kr. for det, med det forbehold at du ikke har fortalt hvor stort TVet er.
Af jesper3a
#44446
Kunne godt være interesseret men hvad er det nu lige der er den store forskel på 9632d og 9732d
Af cannavaro
#44448
På 9732D er der Ambilight i toppen.

Udover dette har den en grå kant, rundt om tv'et, hvor på 9632D er den sort hele vejen rundt.. Foden er ligeledes anderledes. På 9632D er foden af glas, imens den på 9732D er af aluminium.

På 9732D har man implementeret flere korttyper, som kan isættes i tv'et, f.eks. Compact flash, SD-kort mm, og selvfølgelig USB-indgang, hvoraf sidstenævnte selvfølgelig forefindes på 9632D.

Ellers er der billedmæssigt eller kvalitetsmæssigt ingen forskel..
Af jesper3a
#44449
Okay hvor befinder skærmen sig og hvor ligger prisen henne af?
Af cannavaro
#44452
Skærmen befinder sig i Herlev, tæt ved KBH, og mindsteprisen er 10000 Kr.
Af nihil
#44458
Jeg ved godt mindsteprisen er de 10000 kr. Men jeg tillader mig alligevel at byde 7000 kr.

Så må I selv bestemme om I vil tage imod det eller ej ;)
Af cannavaro
#44461
nihil skrev:Jeg ved godt mindsteprisen er de 10000 kr. Men jeg tillader mig alligevel at byde 7000 kr.

Så må I selv bestemme om I vil tage imod det eller ej ;)
Jeg tillader mig så at sige pænt nej tak O_O
Af cannavaro
#44626
SOLGT!!