Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Avensia
#37301
Hej,
jeg har et Pioneer 428xd til salg for 11.999 kr. Tv'et er købt midt i december 2007 hos Fleggaard. Der er 19 mdr. reklamationsret tilbage på tv'et. Det fejler absolut intet, har behandlet det godt, nænsomt kørt ind de første 200 timer. Sælges fordi jeg har undervurderet siddeafstand og tv'ets størrelse :((
Ved evt. rep. af tv, kommer fleggaard og laver service, skal ikke bringes til butik.
Tv'et har et rigtig godt billede! Der er indbygget analog og digital tuner, har jeg dog ikke benyttet mig af, da vi har viasat parabol.

Kvittering, instruktionsbog og fjernbetjening medfølger.

Jeg bor i sønderjylland, ved Aabenraa. Kontant betaling ved afhentning.
Senest rettet af Avensia 9. jun 2008, 10:04, rettet i alt 2 gange.
Af Avensia
#37325
ingen der er interesseret?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#37331
Et nyt ubrugt kan købes for godt 15.000 kr. så det kan være at potentielle købere finder prisen for høj. Det er trods alt næsten 6 mdr. gammelt.
Af Avensia
#37347
ja det er rigtigt. Man er også velkommen til at give et bud, så må vi se hvor prisen lander.
Af jonashansen
#37784
du skriver: Sælges fordi jeg har undervurderet siddeafstand og tv'ets størrelse. hvor langt sidder du gra den?
Af Avensia
#37906
5-6 meter. Troede ellers at en opgradering fra 32" til 42" var nok, men er ikke helt tilfreds:)
Af knudsen
#37914
hej står netop og over køb af dette tv.... hva siger du til 9.500 kr ?
Af Avensia
#37939
hej, jeg kan kun anbefale dette tv, såfremt det er den rigtige størrelse for dig:) tja, prisen er lige i underkanten af hvad jeg har forestillet mig. Hvis du er villig til at gå op i pris, så giv besked:)
Af NoNameDesigndk
#37943
Avensia skrev:5-6 meter. Troede ellers at en opgradering fra 32" til 42" var nok, men er ikke helt tilfreds:)
så det du mener er , at det er for småt for dig ? :o
men det lyder da interessant, foretrækker bare selv at købe nyt ;)
Af Avensia
#37963
ja, jeg vil mene 50" passer bedre på den afstand, så derfor prøver jeg at sælge tv'et. Indtil videre uden held :((