Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HanZi
#33259
Playstation 3, 60 GB, Den udgåede model med 4 USB porte, kortlæser og muligheden for at spille PS1 og PS2 spil. Der medfølger 1 controller samt spillet Resistance: Fall Of Man. PS3'en er meget velholdt og kører upåklageligt. Kan afspille Blu-Ray samt almindelige DVD'er. Købt 11-10-2007 i Bilka, så der vil aldrig komme problemer ved evt. defekt. Skriv endelig ved spørgsmål

Pris 5500 kr.
Af moand230
#33283
Hvorfor sælger du? Og kan prisen forhandles?
Af Chuper
#33292
Jeg vil gætte på han sælger den fordi den er bagudkompatible. De nye PS3 kan ikke kører gamle PS spil, så derfor sælger han den over normal pris (5500) og så køber han selv en af de nye. Det er nok ikke så vigtig for ham at kunne køre ps1 og ps2 spil på den.
Af HanZi
#33365
moand230 skrev:Hvorfor sælger du? Og kan prisen forhandles?
Hej,

Jeg sælger fordi jeg har fået en ny PS3 og jeg har aldrig haft et PS1 eller 2 spil i den, så den kommer jeg ikke til at bruge.

Den er lige sat til salg, så prisen er ikke til den store forhandling endnu, men kom med et bud, så skal jeg nok overveje det.

Mvh Jan
Af gullip
#34315
[quote="HanZi"]Solgt[/quote]

må man høre hvad, du kunne få for den?
Af HanZi
#34323
gullip skrev:
HanZi skrev:Solgt
må man høre hvad, du kunne få for den?
Tjah, det må du da godt. Jeg fik 5.000 kr for den, så det var fint.