Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jasser
#32616
1 stk Dell 2408WFP (2408WFPb - Tjekkiet - Rev A00)
Købt hos PCbuyit 26/2 2008

Jeg har ikke fundet pixelfejl og der medfølger som bekendt Dells 0-pixel garanti + deres "4 year premium next day replacement warranty" som også gælder i DK

Købt uden moms og derfor bliver det ikke lagt på prisen.

Sælges for kr. 4400,- + pp/afhenting (5700 området)

mail: janus(snabela)contumacious dot dk
Senest rettet af Jasser 1. mar 2008, 17:16, rettet i alt 1 gang.
Af hviid
#32617
Hvad er årsagen til salget?
Har det noget med den omdiskuterede regnbue effekt at gøre?
Af Jasser
#32625
Jeg fedter lidt med nogle tryksager og sidder ellers mange timer foran en skærm - uden dog nogensinde at spille.

Jeg var bla. derfor blevet anbefalet denne men jeg syns uanset hvordan den indstilles, at farverne er alt for voldsomme og jeg orker ikke at begynde på hardware kalibrering osv.

Jeg har brugt et par dage på div indstillinger og søgninger men når ikke frem til noget der passer mine øjne - men det er jo en smagssag.

Min ven der anbefalede den ser anderledes på det.

Hvis regnbueeffekten er det med forskellige farvede pixels i eks. hvid tekst med farvet baggrund så er det korrekt men det kan let fjernes ved nedtoning af farverne.

Jeg vil anbefale de fleste, med det samme, at skrue ned i 70-80´erne i custom RGBsettings og max 30 stykker i brightness.

Jeg kan ikke give et længere review af skærmen da jeg ikke er kyndig nok til det.

Kan være den rette, med større indsigt, bliver lykkelig for skærmen
Senest rettet af Jasser 1. mar 2008, 17:17, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#32626
Har du sammenlignet den med en anden TFT-monitor?
Jeg tænker på om det kan være en defekt i skærmen...for jeg ville mene, at kraftige farver altid kan minimeres. Jeg oplevede det på samme måde med 2407WFP. Men da den først var kalibreret så så det helt anderledes ud...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#32642
De personer der har omtalt skærmen i andre fora har oplevet samme effekt, så det er næppe enestående for denne ene skærm.
Af eliteMario
#32648
nu bliver jeg helt nervøs for om jeg har været for hurtigt til at bestille skærmen. Jeg gik bare ud fra at den KUN ville være forbedret i forhold til forgængeren... Og at hdmi + displayport indgangene var den væsentligste forskel.

Nu må jeg se når jeg får skærmen i starten af næste uge. Min nuværende skærm er en Samsung 205BW med TN panel, så farverne på 2408WFP kan vel kun være en forbedring?
Af Jasser
#32712
eliteMario skrev: Min nuværende skærm er en Samsung 205BW med TN panel, så farverne på 2408WFP kan vel kun være en forbedring?
Når jeg sammenligner med min HP w2207 med TN panel, er det naturligvis klart, at betragtningsvinkel, farvespekter og skarphed, på alle måder taler for Dellen.

Men nu da min hudløse ærlighed tidligere, er ved at forpurre salget ;-) - vil jeg lige benytte lejligheden til lidt info:
Min salgsannonce kører herinde t.o.m. tirsdag kl. 18.00. Den første der ønsker den til udbudte pris får den.

Sker det ikke, vil jeg herefter annoncere i andre fora

mvh
Janus