Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Luske!
#30396
Hey hey.

Som topic. Synes hele tiden jeg læser om nogle som har fået nye skærme, så der må da også være nogle som skal af med en af og til :)

Prisleje afhænger naturligvis af skærmen
Af bleze
#30426
vil gerne sælge min LG 50PC1R da jeg flytter. den er et år og 3 måneder og kostede 20.000 kr. kom med et bud
Af Luske!
#30453
Var umiddelbart på jagt efter noget lidt mere up to date - men takker pænt for interessen :)
Brugeravatar
Af pdrhan
#30460
Luske! skrev:Var umiddelbart på jagt efter noget lidt mere up to date - men takker pænt for interessen :)
Hvad med en Panasonic 42" TH42PV60E - ved godt det ikke lige er en 50ér men det kunne jo være....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#30466
Undskyld jeg blander mig, men hvor meget nyere end 1 år er det lige du vil have? SÅ ofte skifter folk forhåbentlig heller ikke TV...
Af Luske!
#30470
pdrhan skrev:
Luske! skrev:Var umiddelbart på jagt efter noget lidt mere up to date - men takker pænt for interessen :)
Hvad med en Panasonic 42" TH42PV60E - ved godt det ikke lige er en 50ér men det kunne jo være....
Nah, har en gode 5 meter over til væggen, så det bliver vist i underkanten :S
yakken skrev:Undskyld jeg blander mig, men hvor meget nyere end 1 år er det lige du vil have? SÅ ofte skifter folk forhåbentlig heller ikke TV...
Synes bare hele tiden jeg læser om nogle som hele tiden skal have nye skærme - men det kan da godt være, at det er mig som er lidt for optimistisk
Af bleze
#30481
Det er en super lækker skærm. Jeg har også en nyere generation (42") og der er faktisk ikke noget synligt forbedret 10k mod 15k kontrast i mine øjne så den er rimeligt up-to-date synes jeg
Af JacobF
#33738
Jeg har et Samsung PS-50C91H , der er 50". Det kunne jeg da måske godt overtales til at sælge:) Det er fra januar måned. Vil gerne af med det til den rigtige pris da jeg så vil prøve et af de nye Pana'er