Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#355869
Hej Flatpanels Køb/Salg fora

Jeg har købt dette produkt https://denglademund.dk/philips-sonicar ... clean-4300 i en julegave, der aldrig blev givet og nu ikke kan udbyttes (returretten er udløbet).

Produktet er købt i Oktober og er i udbrudt emballage. Jeg har også fakturaen.

Prisen var 449 Kr. + 35 Kr. Fragt.

Jeg er åben for 200 Kr + Fragt. Alternativt kan produktet afhentes i indre by København. Skriv en PB for mere info.
#355893
hans123 skrev: 16. dec 2023, 13:49 Er det ikke bare at springe dem over. Der er meget få salgs annoncer her

Der er også en masse reklamer for kød vin og sko på siden.

Men alt holder jo liv i den
Det springer bare i øjnene at brugeren rasmuskampmann oprettede sig som bruger 20. feb 2023 og det eneste ene bidrag/indlæg han nogensinde har skrevet er dette opslag om salg af en eltandbørste. Det siger vel lidt om hans brug og behov af Flatpanels.
Of course kan han også have læst passivt med, men han har aldrig nogensinde stillet spørgsmål eller deltaget i debatten.
#355938
IT-Bruger skrev: 17. dec 2023, 12:18
hans123 skrev: 16. dec 2023, 13:49 Er det ikke bare at springe dem over. Der er meget få salgs annoncer her

Der er også en masse reklamer for kød vin og sko på siden.

Men alt holder jo liv i den
Det springer bare i øjnene at brugeren rasmuskampmann oprettede sig som bruger 20. feb 2023 og det eneste ene bidrag/indlæg han nogensinde har skrevet er dette opslag om salg af en eltandbørste. Det siger vel lidt om hans brug og behov af Flatpanels.
Of course kan han også have læst passivt med, men han har aldrig nogensinde stillet spørgsmål eller deltaget i debatten.
Tak fordi i har moret jer over mit salgsopslag :-)

Jeg handler ikke på DBA, Gul og Gratis og Facebook Marketplace. Det er jul - tænkte måske nogen kunne bruge den som gave.

I må have en god jul også.