Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#354994
Præcis 2 år gammelt - er som nyt, inkl. fod, fjernbetjening og kvittering fra Elgiganten.

Skal hentes i Svenstrup ved Aalborg - kan ikke sendes. TV er 168 x 96 cm - så undersøg inden afhentning om det kan være i din bil.

Har ARC/eARC så de aller nyeste soundbars også er understøttet.
#354999
Går ud fra du også satte samme til salg d. 4/11 dette er næppe det rigtige forum at sætte budget tv til salg, high end QLED/OLED /LED giver mere mening her på sitet, da dem der skriver herinde fortrinsvis er billed nørder/semi billed nørder.
#355001
koenigs skrev: 9. nov 2023, 16:22 Præcis 2 år gammelt - er som nyt, inkl. fod, fjernbetjening og kvittering fra Elgiganten.

Skal hentes i Svenstrup ved Aalborg - kan ikke sendes. TV er 168 x 96 cm - så undersøg inden afhentning om det kan være i din bil.

Har ARC/eARC så de aller nyeste soundbars også er understøttet.
Du har allerede oprettet en tråd om samme emne her:
viewtopic.php?f=14&t=54205&p=354880#p354880
Men held og lykke med salget.
#355007
George1 skrev: 9. nov 2023, 20:51 Går ud fra du også satte samme til salg d. 4/11 dette er næppe det rigtige forum at sætte budget tv til salg, high end QLED/OLED /LED giver mere mening her på sitet, da dem der skriver herinde fortrinsvis er billed nørder/semi billed nørder.
Skal du nu kommentere på hvad der må sælges her ?
Keder du dig ?

Jeg kunne også undlade at skrive, men ha nu respekt for salgstråde.
#355013
mbm skrev: 10. nov 2023, 07:48 hvordan kan et 2 år gammelt TV være "som nyt" ?
Hvis det f.eks. ikke har være brugt særlig meget, men bare har hængt på væggen som pynt :D
#355016
hans123 skrev: 10. nov 2023, 07:28
George1 skrev: 9. nov 2023, 20:51 Går ud fra du også satte samme til salg d. 4/11 dette er næppe det rigtige forum at sætte budget tv til salg, high end QLED/OLED /LED giver mere mening her på sitet, da dem der skriver herinde fortrinsvis er billed nørder/semi billed nørder.
Skal du nu kommentere på hvad der må sælges her ?
Keder du dig ?

Jeg kunne også undlade at skrive, men ha nu respekt for salgstråde.
Respekt det må da være dig som keder dig, synes det er en mærkelig og ikke relevant kommentar , som du selv skriver kunne du have ladet være med at kommentere, da det ikke bidrager til noget som helst .

Hvad fanden bilder du dig ind, det var ment som et godt råd til sælger, der er jo tydeligvis ikke nogen der har reageret på annoncen, så hvis tv ikke er smidt på DBA kan trådstarter jo gøre det.
#355018
hans123 skrev: 10. nov 2023, 13:15 Fald nu ned igen

Brug et fornuftigt sprog.

Annoncen kom op 9/11 1 dag ....................................
Fald selv ned jeg ser ingen grund til at falde ned , når du skriver som du gør, og ikke fair at kommentere mit indlæg når du åbenbart ikke læser det, annoncen kom på d. 4/11.
Og havde slet ikke fået noget respons, hvilket var grunden til mit indlæg.
#355056
Slap dog af Georg1. :)
Du har helt ret i at dette forum henvender sig "ofte" til mere en budget-TV, men det skal da ikke afholder andre fra af sætte ting til salg.
Vi har den dejlig "ret" i Danmark at vi har ytringsfrihed, men det er IKKE det samme ytringspligt. 😊
Så ingen grund til at ...være efter sælgereb vel.

Fortsat god søndag
#355104
George1 skrev: 13. nov 2023, 00:19 Bland dig venligst uden om at jeg skal falde ned. Du giver mig jo faktisk ret i mine betragtninger.
Jamen det var jo godt. Skønt med skønt på. :)

Og sælgeren fik solgt sit tv - og fik dejlige input fra os alle. :)
Fedt at kunne hjælpe - ikke