Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
#354584
IGEN læser du får kun det, du TROR, der står!
Rent faktisk er det dig, der skrev, hvad jeg måtte og ikke måtte skrive:

"Det kan da aldrig NOGENSINDE tilkomme dig at skrive jeg ikke skal komme med flere indlæg."

Jeg bestemmer på ingen måde, hvad du eller andre, må eller skal skrive, det er blot et forslag.
Du beholder sutten og og på den måde undlader du at gøre dig selv til grin, og komme med indlæg der er i modstrid med, hvad der er den gængse opfattelse...
Af BE66x
#354588
I guder hvor er disse "du-er-dum-nej-du-er-dum" børnehaveskænderier belastende.

Der burde oprettes en tråd til den slags, så man kunne flytte disse poster derover og dermed sikre, at andre tråde ikke ødelægges.
Af Supergris
#354594
ENIG og taget til efterretning, men nogle folk forstår åbenbart ikke det skrevne sprog, og så må man jo forklare, dog vil jeg begrænse det i fremtiden...

Det er vel også i trådstarters interesse, at der bliver gjort opmærksom på, når der kommer ukorrekte eller dårlige udsagn, vurderinger?
Af kruga
#354597
Jo tak.

Men man kan blot sige at det er jeg ikke enig i.

Vi er på flatpanels. Ikke en eller anden Facebook gruppe. Der burde være mere gensidig respekt og ordentlighed.
Af Supergris
#354655
Så du vil være helt fin med at få et ukorrekt/misvisende svar på dit indlæg?
Hvad er ideen så med at poste i første omgang?

Der er tale om et åbent forum, så hvorfor skulle denne side være anderledes end andre steder på nettet?
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#354703
@Supergris - tror faktisk du er rimelig fornuftig, men somme tider så kammer det over for dig når du absolut vil have det sidste ord ;;)

Vel har du, ligesom mange andre brugere herinde en vis indsigt og viden om fladskærme, teknologier og meget andet på området. Dit største problem er nok at du mener, at vi andre herinde ikke anerkender din viden og erfaring og derfor bliver stædig og vedholdende i forsøget på at opnå anerkendelse.

Længere oppe i denne tråd skriver 'kruga' meget høfligt og på ingen måder offensivt:
Men man kan blot sige at det er jeg ikke enig i.

Vi er på flatpanels. Ikke en eller anden Facebook gruppe. Der burde være mere gensidig respekt og ordentlighed.
Selv dette anfægter du som om det er noget kritisabelt?

At være uenig eller have anderledes smag/præferencer og forventninger er vel helt naturligt i enhver debat og dialog. Man deler og udveksler viden samt erfaring ligesom man efter bedste evne anstrenger sig for at argumentere for sine valg og præferencer. Kan man gøre dette uden at være offensiv, arrogant ved at angribe andres valg, meninger og præferencer så er alt jo godt.

Alt for ofte så ser man i debatter at nogle mener sig bedrevidende og har lidt for store tanker om sig selv og sin viden/indsigt, skønt det bare er noget relativt som man ikke altid bør måle på andre for at kunne holde sig selv ud og retfærdiggøre sin arrogante tilgang og adfærd.

Håber ikke der er mere at komme efter i denne tråd....lad dette indlæg blive stående og give bare en lille smule stof til eftertanke til næste gang forskellige meninger debatteres.

God dag/aften/nat til jer derude der læste med :)
Af BE66x
#354912
kruga skrev: 5. nov 2023, 19:15 Til info. Blev solgt til 5500
Tillykke. Det var en god pris, men jeg bliver til stadighed overrasket over, hvor meget folk vil give for brugte TV.

Og tak for at du rent faktisk vendte tilbage og informerede om det :-)
Af kruga
#354938
[/quote]

Tillykke. Det var en god pris, men jeg bliver til stadighed overrasket over, hvor meget folk vil give for brugte TV.

Og tak for at du rent faktisk vendte tilbage og informerede om det :-)
[/quote]

Der var faktisk en der bød mere, men kunne pludselig ikke finde pengene. :(

Naturligvis, så kan det måske hjælpe andre. Da jeg satte mit tilsalg var der dog meget få Oled i 65 til salg. Og de fleste/alle noget dyere(og måske lidt nyere).