Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jspr84
#352816
Har i dag (d. 31/7-23) modtaget mit 77" Samsung S90C (2023 model), som jeg forudbestilte idet jeg fik det tilbudt til fordelagtig medarbejderpris.

Vi var på forhånd bekymrede for om det blev for stort, men besluttede at tage chancen. Nu er det ankommet og forsigtigt pakket ud, og vi må konstatere at vi overvejer at gå en skærmstørrelse - og dermed også prisklasse - ned.

Derfor lægger jeg her en føler ud ift. om der måtte være interesse blandt nogen herinde for et køb af TV'et - og i så fald hvad der ville bydes.

Som nævnt er TV'et netop ankommet og plastikfilmen er ikke engang trukket af fronten. Det er derfor helt nyt og naturligvis med tilhørende kvittering og fuld garanti.

Befinder sig i Støvring (Nordjylland).
Vedhæftede filer
4.png
4.png (2.53 MiB) Vist 20984 gange
3.png
3.png (2.85 MiB) Vist 20984 gange
2.png
2.png (3.07 MiB) Vist 20984 gange
1.png
1.png (1.27 MiB) Vist 20984 gange
Af sokken
#352817
Efter en uges brug så vil jeg næsten garantere at i ikke synes den er for store mere.
Sådan har jeg haft ved mine tv og det hører jeg også fra mange andre
Af George1
#352818
Hvor tæt sidder I på skærmen for mig og mange andre er 77" for stort på 3 meters afstand, hvis I har over 3,75 meter ville jeg give det en chance, dette er naturligvis bare en rette snor som flertallet finder godt, der er nogle der ikke kan få det stort nok uanset afstand, sikkert dem der sidder på de allerførste rækker i bio.
Af jspr84
#352819
Vi har lidt over 3 meter, og har forinden lavet research ift. afstanden. Så det er mere af præference at vi nu overvejer at gå en størrelse ned.

Så tak for tips ift. størrelse, men søger blot hvorvidt der måtte være interesse for køb 😊
Af KimLarsen
#352822
J'Da jeg gik fra 42" til 65" var det en stor omvæltning, det virkede enormt stort.
Da mit 65" efter 2 år fik en panel fejl skiftede jeg til et 55" OLED, der var ingen 65" OLED på markedet endnu.
Det 55" føltes alt for lille efter at have haft 65" efter 2 år skiftede jeg til 65 OLED, men syntes efterhånden det var for lille og skiftede til 77" OLED, det er en perfekt størrelse med 3 meters afstand.
Den eneste ulempe er det fylder, men detalje rigdommen er det hele værd.
Af jkn789
#352827
Hvis du hænger det på væggen, vil det syne mindre rent optisk for dine øjne.
jeg sidder 3 mtr fra mit 65 ". Som hænger på væggen. og kunne godt tænke mig et 77" næste gang.
Af jspr84
#352854
THH10 skrev: 31. jul 2023, 22:52 Hej

Hvilken pris havde du forestillet dig?

Dbh.
Havde tænkt en pris i lejet 20-25.000,- afhængig af om der måtte være interesse for det. Det er som nævnt frisk fra butikken.
Af George1
#352880
jspr84 skrev: 31. jul 2023, 19:34 Vi har lidt over 3 meter, og har forinden lavet research ift. afstanden. Så det er mere af præference at vi nu overvejer at gå en størrelse ned.

Så tak for tips ift. størrelse, men søger blot hvorvidt der måtte være interesse for køb 😊
Der er altid interesse for køb blot et spørgsmål om pris, men Ok synes blot det var relevant at oplyse om størrelse/afstand, hvis du måske vil sælge, og overvejer at gå en størrelse ned.
Af Kimer
#352881
Jeg er interesseret i at give et bud, men jeg bor i den modsatte ende af landet (Amager). Ved ikke om det bliver for besværligt/dyrt mht. transport?
Af jspr84
#352883
THH10 skrev: 2. aug 2023, 09:46 Hej igen

Tak for beskeden. Jeg leder videre, da jeg umildbart havde forestillet mig et beløb på maksimalt 15000. 😊
Helt ok. Da vil et godt bud være af afvente om 77" LG CS/C2 kommer ned i 15.000,- over de kommende måneder. God jagt :)

Kimer skrev:Jeg er interesseret i at give et bud, men jeg bor i den modsatte ende af landet (Amager). Ved ikke om det bliver for besværligt/dyrt mht. transport?
Du er velkommen til at PB mig. Ift. transport er det mere et spørgsmål til dig ;) Ved hurtigt tjek vil det koste et sted mellem 1.000-1.500,- for levering med en fragtmand. Men et salg/køb af denne type tænker jeg bestemt vil fungere bedst ved direkte afhentning fra køber - om end jeg jo godt kan se det er en lang tur i dit tilfælde :s
Af Kimer
#352884
jspr84 skrev: Du er velkommen til at PB mig. Ift. transport er det mere et spørgsmål til dig ;) Ved hurtigt tjek vil det koste et sted mellem 1.000-1.500,- for levering med en fragtmand. Men et salg/køb af denne type tænker jeg bestemt vil fungere bedst ved direkte afhentning fra køber - om end jeg jo godt kan se det er en lang tur i dit tilfælde :s
Jeg er egentligt enig i, at en sådan handel skal foregå direkte/personligt, man ja det bliver for langt for mig. Google siger, at der er ca. 800 km t/r. Og så tror jeg faktisk heller ikke, at der er plads til tv'et i vores bil :D
Af jspr84
#352939
Så er det sidste udkald, ellers ryger den muligvis bare tilbage til Bilka :) Ville være en skam når det nu kan erhverves så billigt - og så slipper jeg for besværet med at returnere :D

Ingen entusiaster herinde med øje for den nye 2. gen af Samsungs QD-OLED 77" til spotpris? Kan overtages for 22.000,- (33% rabat ift. den aktuelle lanceringspris!).

.. og lige for en god ordens skyld - det er netop leveret og blot pakket ud for tjek. Kvittering og fuld garanti medfølger naturligvis.