Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TommyTheGun
#27934
Jeg vandt en Dell 2407WFP-HC der kan erhverves for 5000 dkr. Kassen er uåbnet og har aldrig vøret i brug.

Jeg arbejder hos Dell og den kan hentes i København.

//Tommy
Af Marlowe
#27952
Så der følger sikkert ikke en kvittering med, vel?
Af TommyTheGun
#27959
Det gør der ikke, men garantien følger servicetaggen.
Af Zorg
#27964
Har du et link eller noget til skærmen, så man kan læse lidt specs om den?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#27969
Dvs. du ved ikke om der er pixelfejl?
Hvis der ikke er pixelfejl er jeg interesseret. Jeg er i Kbh. fredag igen (er pt. i USA men flyver hjem fredag).

Alternativt tager jeg gerne skærmen med det forbehold at den kan testes for pixelfejl inden købet afsluttes.
Af TommyTheGun
#27970
jeg kan åbne og teste den for deg på fredag for hvis ingen har kjøpt den før..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#27978
Det er en aftale.
Af Zorg
#28358
Yak: Når du har haft denne her skærm lidt tid, har du ikke lyst til, at skrive lidt om den?

Det behøver ikke være en decideret anmeldelse, bare lidt om dens gode og dårlige sider - og om du overordnet er tilfreds med den.

Jeg har p.t. en Samsung 215TW - og kunne godt bruge lidt større skærmområde - og lidt flere pixels.
Da Dell'en jo også er baseret på et PVA-panel, er den i mine øjne en klar kandidat til at erstattet min Samsung, som ellers har været en rigtig godt bekendtskab.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#28456
Jeg har ikke været hjemme i mere end 2 timer med skærmen, så det kan jeg desværre ikke. Jeg har været på juleferie siden d. 23. december og vender først tilbage d. 31.
Af Zorg
#28556
Det var da en fuldstændig vanvittig prioritering du har der... ;)

Det er også bare når du har tid, og vænnet dig til den store skærm.
Og igen - ikke noget vildt og fancy, bare upsides'n downsides.

I plejer at have så klare og velargumenterede holdninger til produkterne, at det er svært ikke at bruge jeres indlæg som reference, når man er ude og kigge på nyt legetøj...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#28576
Jeg får nok fat i vores kalibrator indenfor et par dages tid, så skal jeg nok give lidt kommentarer. Jeg kan dog afsløre at der stadig er en smule banding på skærmen, hvilket der i forvejen har været nærmest hysteriske diskussioner om på diverse fora tidligere. Det er muligt at det kan kalibreres væk, men der er også en sandsynlighed for at kalibreringen gør det værre... vi får se.

Jeg aner også en smule inputlag og personligt vil jeg nok ikke bruge skærmen til at spille på (min PC kan heller ikke trække opløsningen, men det er jo en anden sag ;) ).