Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af EcoPa
#26895
Hej Herinde på flatpanels.. Jeg har længe gået og ledt efter en fladskærm, og nu skal en af mine venner opgradere, så derfor for han hans 42" medion plasma-skærm tilovers, og er lige lidt nysgerig efter hvor meget jeg jeg kan smide efter den.. Han gav selv 12k for den for hvad, 1½ år siden.. Så det er ikke det sygeste grej..

tænkte selv på at jeg nok godt ville slippe omkring 2k, men ved ikke om det er alt for meget, eller at han ville kunne få mere for den andre steder.. :)

//Out - EcoPa
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#26986
2K er nok lidt for lavt prissat. Hvis opløsningen på skærmen er højere end 840x480, så vil jeg mene at du skal betale mindst 4000 kr. for skærmen. Jeg tror sagtens den kan sælges for mere end det andre steder på nettet eller på dba.dk.
Af EcoPa
#27000
Tak for svaret.. så er jeg da ihvertfald klar over det er et godt køb hvis jeg kan få det for 2000.. :)

//Out - EcoPa
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#27010
Husk dog lige at undersøge om skærmen har mere end 480 linier, ellers er det et knapt så godt køb.